اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.
اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.

یا فاطمه زهرا س مددی


بی بی جان،


در دنیایی که تنها نبودن!!!!! یه جور افتخار بحساب میاد،

اما برای من

چه حس زیبایست

وقتی در دنیای خودم تنهام،

تنهایی ام را در دنیای دیگر با عشق به شما پر میکنم....

واقعا این تنهایی چه حس زیبایست،

بی بی جان،

بگذار تنهایی ام همین طوری که پر میشود ...پر شود...

یـا فــــــــــــــــــــــــاطمه زهــــــــــــــــــــــــــــــــراء

نظرات 1 + ارسال نظر
LO0OVE پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 16:20 http://maloosak.69.mu

چ عنوان قشنگی داره وبتون آخه من سحررر هستم،
وبتون 20 به منم سر بزنید کلبه خرابه ما رو مزین کنید...
5168

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد