اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.
اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.

سبب ساز سکوتم

یکی می­پرسد اندوه تو از چیست؟

سبب ساز سکوت مبهمت کیست؟

برایش صادقانه می­نویسم

برای آنکه باید باشد و نیست

نظرات 1 + ارسال نظر
Mary جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 http://www.mary66.blogsky.com

سلام پریا جون
خوبی؟
ممنون به وبلاگم اومدی. عجب وبلاگ جالبی داری من عاشق طالع بینیم. اگه میشه طالع منو بگو البته حتما بیا بهم خبر بده که گذاشتی بیام ببینمش.مرسی.
من متولد 12-10-1366 هستم طالع آقای آیندمم 20-9-1359 هست هر دو تاشو بنویس. اصلا من باهاش ازدواج کنم خوبه؟ ستاره هامون جفته یا نه؟؟؟
مرسی گلممممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد