اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.
اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.

گل پسر محمدطه



وااای اگه مامانش بفهمه عکس پسرش رو بدون اجازه


اینجا گذاشتم!!!!






نظرات 3 + ارسال نظر
م.ر دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:24

سلام
دست تون درد نکنه/ زحمت کشیدین
مادرش ببینه تعجب میکنه
به هرحال دیدن چنین شیرین کاریهایی از شما بعید نیست!!
------------------------------------------
محمد الان بزرگتر شده و موهاش هم بور شده و رنگ تنش هم روشنتر ولی حسابی قد و یک دنده هستش - قیافه ای عینه مثل باباش/ انگار که باباش اونو زائیده!!!!

به هر حال متشکرم

نه بابا این حرفا چیه!!!

اوایل فکر میکردم اگه عکسش رو بذارم شاید باهام برخورد بدی کنی و منو از اینکار منع کنی برای همین مردد بودم.
این دفعه دلمو به دریا زدم و گفتم هرچی بادا باد...
شاید بعدها عکس های محمدمهدی روهم گذاشتم

حمیدرضا یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 http://http://alharam.mihanblog.com/

سلام
چه خوشگل و مامانیه
خدا برای مادرش نگهداره
یه سری به ما بزن خوشحال میش
التماس دعا

حمیدرضا یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 http://alharam.mihanblog.com/

راستی چجوری عکی گذاشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فقط خواهش میکنم کانل توضیح بده.
باتشکر

توضیح کاملش رو بصورت یه فایل که قبلا یکی از دوستانم با اون بهم آموزش داده بود رو براتون میذارم میتونید دانلود کنیدو استفاده ببرید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد