اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.
اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.

حاضر جوابی



دختر برای حل مسئله استاد رفت پای تخته; لبه چادرش روی زمین کشیده میشد

پسر یه چشمک به دختر پشت سری انداخت روشو برگردوند و با نیشخندی گفت: بچه ها به شریفی بسپریم لازم نیس امروز کلاس رو جارو بزنه (خنده کلاس)…
دختر خیلی جدی و آروم برگشت و رو به پسر گفت:
پس کی میخواد تو رو جمع کنه!؟

همون صداها این بار بلندتر خندیدن


نظرات 6 + ارسال نظر
シوシ فرنگی یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 http://lahzeham.blogsky.com/

سلام پریا جون
این پسر واقعا حقش بود این جواب دندون شکن
کسی حق نداره به چادر و یه زن چادری توهین کنه...چادری ها هم واسه خودشون شخصیت دارن(البته دیده بصیرت می خواد که بعضی ها ندارن)
من حدس می زنم خودت هم باید چادری باشی
درسته؟

سلام گلم
اره خودمم چادری هستم/ممنون که سر زدی

حمیدرضا چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:44 http://alharam.mihanblog.com/

سلام وبلاگتون علیههههههههههههههههه
حالا واقعیت داشت؟؟؟؟؟؟؟
من با افتخار شما رو لینک کردم شما چطور؟
راستی جنسیت و سنتون برای گفتوگو میشه بدونم؟
حمیدرضا بروغنی از پایتخت معنوی ایران"مشهد مقدس"
التماس دعا فوریییییییییییییییییییی

سلام
ممنون از نظرتون
چون برای خودم اتفاق افتاده آره واقعیت داشت
حتما شما رو لینک میکنم/ وبلاگی با چنین محتوی مگه میشه لینک نکنم؟
***********

سوگند شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:33 http://www.sogandneveshte.blogsky.com

سلام عزیزم پریا جونم آپم بیا پیشم فدات شم منتظرتم

فدات مهربون
سر میزنم

sogand سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:26 http://www.sogandneveshte.blogsky.com/

salam
kheily ziba bodesh azizam ba ejazat mikham linket konam azizam

م.ر شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:33

بله چادری بودن بسیار خوبه اما بایستی مواظب بود که با شلختگی مون بهونه دست آدمای نادون ندیم - زنی که چادریه بایستی به چادرش ابهت بده نه اینکه اون رو بگیره رو زمین بکشه - تو اینجوری نباشیا.

نه چادری بودن فقط خوب نیست/ مهم داشتن حجاب درست و صحیح و در کنار آن داشتن ابهت و حیا هستش
چه بسا افرادی هستن که بدون چادرند ولی حجاب کاملی دارند و این هم خیلی خوبه
از این به بعد سعی میکنم که بهونه دست آدم های نادون ندم/ ممنون از نظری که دادی

فاطمه الزهرا جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 23:36

امیدوارم هممون ارزش چادرک هدیه گرانبها خانوم فاطمه زهراست روبدونیم

الهی آمین
ممنون از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد