اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.
اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.

باز هم سلام



با عرض پوزش از دوستان



اگه مدتی نبودم و آپ نشدم برای این بود که درگیر امتحانات دانشگاه بودم و خدا رو شکر هم به خوبی و عالی این مدت رو گذروندم و همه ی امتحان ها رو با نسبت بالای عالی دادم.


دوستان دعا کنید این ترم معدلم عالی بشه./


نظرات 2 + ارسال نظر
حمیدرضا چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:02 http://alharam.mihanblog.com/

آبجی سلام
به قسمت پروفایل رفتم چیزی نبود که؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سنتون هم که فهمیدم دانشجو هستید بسته.
چون من توی این رابطه ها حساااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااس.
راستی من سوم دبیرستان رو تموم کردم و این جمعه هم آقا طلبید میخوام برم حرم برای شما هم دعا میکنم.(اگه به دعا گربه سیاه بارون گرفت). البته روایت داریم که برای دیگران بسیار دعا کنید هم دعای خود انسان و هم اون طرف برآورده میشه.
برای هر گفتگویی که شما شروع کنید حاظرم.
فقط آسون باشه.
راستی برای فایل آموزشی ات ممنون. استفاده کردیم.
اگه سوالی پیش اومد مزاحم میشم.
التماس دعا

علیک السلام داداش
حالا که سنم رو فهمیدی این نشون میده داداش باهوشی هستی/ پس خدا رو شکر
تو تقریبا همسن داداش کوچیکم هستی با یه سال اختلاف
خوش به سعادت که تو رو طلبیدن پس کی نوبت من میشه؟
رفتی خصوصی خصوصی سفارشی سفارشی برام دعا کنید.
راستی تو هم دست کمی از من نداری/ منظورم توی غلط های املایی هستش/ حاضر اینطوری درست تر نوشته میشه
برای گفتگو سعی میکنم رعایت قوم و خویشاوندی رو بکنم و به تو که داداشمی سخت نگیرم
خوشحال میشم دوباره به ما سر بزنی

シوシ فرنگی چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:07 http://lahzeham.blogsky.com/

سلام پریا جان
ایشالا معدلت عالی بشه
راستی اسم سوگند تو کامنتی که برام گذاشتی نوشته بودی...من توت فرنگی ام عزیزم
لینک هم هستی تو وبلاگم...وبلاگ الهه نامه یادته؟ تمام مطلب و از اونجا انتقال دادم به این وبلاگ اگر برات مقدوره لینک و اسم وبلاگم و تو لینکدونیت درستش کنی ممنون می شم
بازم منتظرتم

واااااااای یعنی من اینقد گیجم!!!!
می بخشی توت فرنگی
خب عزیزم زودتر میگفتی برات درست میکردم/ اصلا اله جون گیجم کردی توت فرنگی...
فدات شم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد