اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.
اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.

او جز من کسی را ندارد شاید توبه کرد!!!

 

بنده ی من نماز بخوان و آن یازده رکعت است.

· خدایا!خسته ام نمیتوانم.

  بنده ی من دو رکعت نماز شفع و یک رکعت نماز وتر بخوان.

· خدایا ! خسته ام،برایم مشکل است نیمه شب بیدار شوم.

· بنده ی من قبل از خواب این سه رکعت را بخوان.

· خدایا! سه رکعت زیاد است.

· بنده ی من فقط یک رکعت نماز وتر بخوان.

· خدایا!  امروز خیلی خسته ام آیا راه دیگری نداری؟

· بنده ی من قبل از خواب وضو بگیر ورو به آسمان کن و بگو بسم الله

· خدایا!من در رختخواب خفته ام اگر بیدار شوم خواب از سرم می پرد!

· بنده من همان جاکه دراز کشیده ای تیمم کن و بگو یا الله...!

· خدایا هوا سرد است نمیتوانم دستانم را از زیر پتو دربیاورم.

· بنده من در دلت بگو یا الله ما برایت نماز شب حساب میکنیم.

· بنده اعتنایی نمیکند و میخوابد.

 

· ملائکه ی من!ببینید من آنقدر ساده گرفتم،اما او خوابیده است. چیزی به اذان صبح نمانده او را بیدار کنید،دلم برایش تنگ شده است، امشب با من حرف نزده.

· خداوندا!دوباره او را بیدار کردیم اما باز خوابید!

· ملائکه ی من در گوشش بگویید پروردگارت منتظر توست

· پروردگارا!باز هم بیدار نمیشود،اذان صبح را می گویند

· هنگام طلوع آفتاب است،ای بنده ی من بیدار شو،نماز صبحت قضا میشود.خورشید از شرق سر بر می آورد...!

· خداوندا نمی خواهی با او قهر کنی؟

 

او جز من کسی را ندارد شاید توبه کرد...



امام خامنه ای:

من بارها گفته ام؛ از آن روزى باید ترسید که جوان ما، دانشجوى ما در دانشگاه انگیزه ى طرح مسئله، طرح سؤال، طرح درخواست نداشته باشد. همه ى همت ما باید این باشد که این روحیه ى مطالبه، خواستن و مدعا داشتن در زمینه هاى گوناگون را در نسل جوان کشورمان – بخصوص جوان علمى- گسترش بدهیم. اگر این شد، ممکن است به همه ى آن مطالبات نتوان پاسخ داد – کما اینکه در کوتاه مدت همینجور هم هست؛ به همه ى مطالبات در کوتاه مدت یقیناً نمیشود پاسخ داد؛ ظرفیتها محدود است – لیکن یقیناً آینده ى خوب و یک افق روشن با چنین مطالباتى جلوى چشم است.

17/7/86