اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.
اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.

صفات منفی متولدین اسفند

صفات منفی متولدین اسفند

واقع گریز, گریزگرا ,و ایده آلیست ,نکته سنج, موشکاف, گاها غیر قابل اعتماد و بی فایده

مرموز, تودار ,پنهان کار ,دوپهلو پنهان نازک نارنجی ,بی دقت

سست اراده ,تخیلی, تاحدی بلند پرواز ,آسیب پذیر, غیرعملی و ناتوان

دارای نیروی اراده  ضعیف ,فاقد قدرت تصمیم گیری, زودرنج

صفات منفی متولدین آبان

صفات منفی متولدین آبان

حسود وغیرتی, خشمگین و غضب آلود

وسواسی وبی اختیار, خود رای ت,خیلی

تو دار, پنهان کار ,مرموز لجوج ویک دنده, سر سخت

آتشفشانی, سمج, رک گو ,بیش از حد دقیق و موشکاف

صفات منفی متولدین مهر

صفات منفی متولدین مهر

دو دل ونامطمئن, بی خیال, بی حوصله بودن در بعضی مواقع

خوش باور وتاثیرپذیر, سر به هوا, گاهی اوقات کم رو وبی خیال

خودخواه و لوس, بازیگوش, سطحی نگر, آسان گیر ,ولخرج

صفات منفی متولدین شهریور

صفات منفی متولدین شهریور

ایرادی, وسواس, حساس ,عصبی و منتقد

جنجالی ,غصه خور, دلشوره ای ونگران, ایرادگیر

نق نقو, بی رحم, سختگیر و وسواسی

محافظه کار, شدیدا موشکاف, پرهیاهو

صفات منفی متولدین مرداد

صفات منفی متولدین مرداد

متکبر ,خودبین, خود پسند, ضعیف نواز, عجول

مستبد, ریاست طلب وفضول ,خود رای, فخرفروش

کم تحمل, خودکامه, وناشکیبا معتصب, سلطه گر ,خودنما

سنگدل و بی رحم ,فراری دادن افراد از کنار خود

صفات منفی متولدین تیر ماه:

صفات منفی متولدین تیر ماه:

دمدمی مزاج ,بی ثبات ,بدخلق وعبوث ,متعصب, ترش رو

زودرنج ,حساس و نازک نارنجی ,لجوج ,نامنظم

وابسته و دارای حالت چسبندگی, پیگیر ,سرد ,سرسخت, بیش از حد خیالباف

خواندنی!!!

از بین تمام وسایلی که شیطان برسر راه آدمی قرار می دهد دو ابزار از همه قدرتمند   ترند یکی شک و دیگری عُُقده ی حقارت . چون همه ی وسوسه های شیطانی فقط حرف می زنند اما این دو صاحبش را وادار به عمل می کند.

اگر کسی برای شما هدیه ای بیاورد وشماآن را نپذیرید چه می شود؟چون مال کسی است که آن را آورده  است  پس صاحبش آن را بر می دارد, پس خشم و توهین دیگران را به خود نپذیرید چون مال کسی است که آن را آورده است.مال بدبیخ ریش صاحبش است.

کسی که بخشش وبخشایش دارد,قلبش را معطر کرده است.

شعری از پابلو نرودا

 

احساس می کنم این عشق است

این باید عشق باشد

کلمات تنها از مقدار می توانند بگویند

سخت است

تو ضیح آنچه تو با من می کنی

تو بهتر از آنچه فکر می کردم هستی

کمی صبر کن من نمی فهمم

همه چیز دارد قوی می شود دستم را بگیر

ولی دارم کنترلم را از دست می دهم

برای آکشکار کردن احساساتت پاشو

از دستشان مده

هر آنچه بدان اعتقاد داری انجام بده که همان درست است.

نگران نباش برگرد من هنوز اینجا خواهم بود

اگر فکر می کنی باید چیزی بگویی بگو ..

چون هیچ کس مانعت نمی شود

ساکت نباش ... آزاد باش تا فریادش کنی

ذهنت را به سخن آور از درون خالیش کن

اگر کاری اذیتت می کند نکن

چون هیچ کس نمی تواند مجبورت کند چیزی بنوشی

و هیچکس نمی تواند بگوید به چه فکر می کنی.

لاف عاشقی از علی لهراسبی

 

تقدیم به کسی که ادعای عاشقی می کرد  

آهای توی که از اون می نویسی بدون مرام اون از جنس سنگه

اون کسی که لاف عاشقی رو می زد امروز تنهام گذاشت با کلی نیرنگ

ولی بی کسی اندازه داره آخه دل من هم خدایی داره

یه گیتار شکسته همدم من به کلی غریب وبی نشونه

کسی که یه روزی دلش با من بود ببین قلبش شده یه تکه از سنگ

اون کسی که لاف عاشقی رو می زد ببین تنهام گذاشت با کلی نیرنگ

یه گیتار شکسته همدم من به کلی غریب وبی نشونه

برید بهش بگید  فرقی نداره می خواد پیشم بمونه یا نمونه

ولی بی کسی اندازه داره آخه دل من هم خدایی داره

یه گیتار شکسته همدم من به کلی غریب وبی نشونه

آهای توی که از اون می نویسی بدون مرام اون از جنس سنگه

کاریکلماتور های عاشقانه

 آنچنان دلتنگ توام که در حاصل جمع لبخندهایم اشک می ریزم

شگفتا صدای پایت را از نزدیک ترین فاصله می شنوم ولی خودت را نمی بینم .

وقتی چشمت را می بندی ابر پلکت آنچنان آسمان نگاهم را می پوشاند که راه را از چاه تشخیص نمی دهم.

گام هایم صدای پایت را تنها نمی گذارند.

نگرانم حاصل جمع گام هایم کفاف رسیدن به کوی یار را ندهد.

قلبم برای شنیدن صدای ضربان قبت سکوت می کند.

نگاه نکرده توان گذشتن از برابر چشمانت را ندارم.

چشم بسته هممی توانم روی ماهت را ببینم.

اشک شوقم از لبخندت سرچشمه می گیرد.

عاشق نسیم بهاری هستم که صدای پایت را همراه رایحه ای دل انگیز گل های صحرایی برایم به ارمغان می آورد.

اشک شوق ریزان در چشمم دنبال نگاهت می گردم.

وقتی به تو می نگرم زیبایی به چشمم بر می گردد.

صدای پایت را بوسه باران می کنم .

گوشم را برای شنیدن صدای پایت لبریز از سکوت می کنم .

حاصل جمع ضربان قلبم را کمتر از یک تپش قلبم دوست دارم.

در لحظه دیدار درنگاهم را به رویت می گشایم.

ای کاش ضربان قلبم کفاف شمردن مهربانی هایت را بدهد.

صدای پایت آنچنان گوشنواز است که گویی هم وزن خودت طلا به دوش می کشی.

بودنت چشمم را لبریز از دیدنی ها می کند.

بوسه هایم را دوست دارم در قلک دهانت پس انداز کنم.

آنچنان دلتنگم که در حاصل جمع شادیها هم اشک می ریزم.

از وقتی که نیستی در آغوش هم و در دوری هم از غم تنهایی رنج می برم.