اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.
اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.

شیـطاטּ انـدازه یڪ حبّـه قـنــد اسـتـــــ

شیـطاטּ انـدازه یڪ حبّـه قـنــد اسـتـــــ . . .
گـاهــﮯ مــﮯ افـتـــد تـــوے فنجـــاטּِ دلِ مــــا . . .
حـل مــﮯشود آرام آرام . . .بــی آنڪـﮧ اصلا ً مـا بفهمیـم . . .
و روحمـاטּ سـر مــﮯ ڪشد آטּ را . . .
آטּ چاے شیــریـטּ را . . .شیـطاטּ زهـرآگیــטּ ِ دیــریـــטּ را . . .
آטּ وقـت او،خـوטּ مــﮯ شـــود در خـــانـﮧ تـטּ . . .
مــﮯ چرخـد و مــﮯ گـردد و مــﮯ مـانـد آنجـا
او مــﮯ شــــود مـטּ . . .
مـراقبـــ بـاشــم , مــراقبـــ بـاشیــم .. اعــوذ بـالـلـﮧ مــטּ نـفســــﮯ . . .

•══════✿══════✿══════✿══════✿═════✿═════•

♋ شیـطـاטּ اوّلاً تـلاش مـــﮯ ڪنـــد انساטּ را بـــﮯ دیــטּ ڪنــــد . . .
♋ چــرا ڪﮧ دیــטּ انساטּ را از بـحــراטּ خـلاص مــﮯڪنـــد . . .
♋ ثـانیـاً اگـــر نتـوانستـــــ چنــیــטּ ڪارے انـجــام دهــد، تـلاش مــﮯ ڪنـــد . . .
♋ تـا دیــטּ انساטּ را سطحـــﮯ نگـــﮧ دارد . . .
♋ دینـتـــــ بـایـد روح و جــاטּ داشتــﮧ بـاشــــد . . .

「♥」استـاد معـظـم حـاج شیـخ علــﮯ فــــروغــﮯ


ای احمدیان به نام احمد صلوات

ای احمدیان به نام احمد صلوات
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ
هر دم به هزار ساعت از دم صلوات
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ
از نور محمدی دلم مسرورست
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ
پیوسته بگو تو بر محمد صلوات
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ



گذشت...


گذشت آن روزها
که می گفتنــد
کبوتـر با کبوتـر ، باز با باز !
حالا کبوتـر با گنبــد طلای رضـاست
و باز ما تنـها !


من کار خودم را به خدا می سپارم




و من تمام کارهاى خود را به خداوند یگانه یکتا واگذار میکنم که او نسبت به بندگانش بیناست

(وَ أُفَوِّضُ أَمْرِی إِلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ بَصِیرٌ بِالْعِبادِ).