اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.
اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.

جنبه منفی متولدین خرداد

 

  عصبی ونگران ظاهربین بی ثبات

  دمدمی مزاج ناقلا کنجکاو وفضول

   شیفته مخالفت مستعد اشتباهات جوانان سرسخت

  خود محور کمی بی دقت وبی تلاش تخیلی ناآرام وبی قرار

صفات منفی متولدین اردیبهشت

 

  حسود وانحصار طلب غصب الود انعطاف ناپذیر

  لذت جو خودخواه و آزمند تغییرناپذیر جدی

  خشک ومقرارتی جدی سخت گیر اهل جر وبحث

توسل

 

هزار تن ز درختی تناور آویزان

هزار سر وبدن های بی سر آویزان

به روی خاک پر از سشاخه هی خون آلود

و ز ابرها سر گل های پرپر آویزان

دور جنگل شب جغدجغد چشمک زن

ز چنگ مرگ کبوتر کبوتر آویزان

شکسته های دو آیینه سرخ رنگ و سیاه

یکی ز باختر آن یک ز خاور آویزان

به پنج چشم زمین مانده سایه دستی

ز پنج انگشتش پنج خنجر آویزان

...شب است و بی تو درونم اتاق تاریکی است

ز سقف آن جسد سرد وبی سر آویزان

شب است و بی تو وجودم درخت تبداری ست

زشاخ گردن من میوه سر آویزان

...دو بار چشم تو خندید واز نوازش اشک

شد از دو چشمم دو گوهر آویزان

شبی تو رفتی و من هر دو حلقه چشمم را

به راه آمدنت کردم از در آویزان

خدا برای رسیدن نیافریده مرا

 

دوباره امشب به خواب دیده مرا

که از زبان غزل های من شنیده مرا

و با هزار دلیل از دلش که پرسیده

به این نتیجه رسیده که برگزیده مرا

تمام خوابش را کرده است نقاشی

کنار لب یک باغچه کشیده مرا

مرا گرفته و بوسیدهپرپر کرده

ولی نگفته چرا بی اجازه چیده مرا

جواب نامهء او چیست؟آه اگر آریست

چه طعم می دهد ایم میوه رسیده مرا

ندیده عاشق او می شوم همین امشب!

رها نمی کند این شوق تا سپیده مرا

جواب می دهم آری اگر چه می دانم

خدا برای رسیدن نیافریده مرا

تو خوشبختی

اگه جای برای خوابیدن وغذای برای خوردن ولباسی برای پوشیدن داری پس تو جزو 75%از آدم های زمینی که خونه دارن.

اگه توی جیب خودت پولی داری ومی تونی چیزی که می خوای رو بخری پس تو یکی از 8%از پروتمندهای جهان هستی.

اگه صبح ها سر حال وسلامت از خواب بلند میشی پس تو در نعمت بزرگی قرار داری نعمتی که میلیون ها انسان در این جهان از آن برخوردار نیستند وبه دلیل بیماریشان نمی توانند بیشتر از یک هفته زندگی کنند.

اگر تا حالا از ترس چیزی فرار نکردی وطعم تنهایی در زندگی رانکشیدی وتا حالاتحت فشار وشکنجه قرار نگرفتی پس تو بهتر از 500 میلیون انسان روی زمین هستی.

اگر به مسجد بدون ترس وبدون شکنجه ومرگ می روی تو در نعمتی هستی که 3 میلیارد انسان از آن خبر ندارند.

اگر درحال لبخندزدن وتشکر از خدا هستی پس تو در نعمتی هستی که خیلی می تونن این کارو بکنند ولی این کارو نمی کنند.

اگر این نوشته به دست تو رسیدوآن را خواندی تو در دو نعمت بزرگ هستی :

یک :کسی هست که به یادته وبه تو فکر می کنه

دومی :تو بهتر از 2 میلیاردانسان روی زمین هستی که نمی توانند به درستی درس بخوانند.

اس ام اس عاشقانه2

شب را دوست دارم به خاطر تاریکی ، تاریکی را دوست دارم به خاطر تنهایی ، تنهایی را دوست دارم به خاطر فکر کردن ، فکر کردن را دوست دارم به خاطر تو ، تو را دوست دارم به خاطر چشمانت ، چشمانت را دوست دارم به خاطر قطرات اشکی که می دانم بر سر مزارم خواهی ریخت . ___________________________________________________________________________________
تمام احساسم مال توست ، بهترین عطرهایم از نفس تو ساخته می شود . ___________________________________________________________________________________
من برای لبخندت دلتنگم و برای تمام حرفهایت ... هرگز از تو خسته نشدم و هرگز جز برای تو زندگی نکردم . ___________________________________________________________________________________
کنم هر شب دعایی که ز دلم بیرون رود مهرت ولی ... آهسته گویم الهی بی اثر باشد ___________________________________________________________________________________
اسمتو واسه دلخوشی می خوام ، دلتو واسه عاشقی می خوام ، صداتو واسه آرامش می خوام ، دستت رو واسه نوازش می خوام ، پاهاتو واسه همراهی می خوام ، عطرت رو واسه مستی می خوام ، خیالت رو واسه پرواز می خوام ، خودت رو واسه پرستش می خوام . ___________________________________________________________________________________

  .



دیشب تو فکرت بودم که یه قطره اشک از چشمام جاری شد ، از اشک پرسیدم: چرا اومدی؟ گفت: آخه تو چشمات کسی هست که دیگه اونجا جای من نیست .
___________________________________________________________________________________

اگه چشمات پرسید بگو ندیدمش . اگه گوش هات پرسید بگو نشنیدمش . اگه دستت لرزید بگو مال سرما ست . اما اگه دلت لرزید به خودت دروغ نگو ، دوستش داری .
___________________________________________________________________________________

اگه تورو خواستن اشتباهه ، اگه با تو بودن اشتباهه ، اگه دوست توبودن اشتباهه ، اگه واسه تومردن اشتباهه پس تو بهترین و قشنگترین اشتباه زندگی من هستی .
ها...ها...
___________________________________________________________________________________

می دونی فرق تو با عشق ، زندگی و گل چیه؟ عشق یک کلمه است اما تو معنیه اونی . زندگی اجباره اما تو دلیل اونی . گل یه گیاهه اما تو عطره اونی .
___________________________________________________________________________________

اگه یه روز نشه که دیگه با تو باشم ، برات می نویسم خدا نخواست ما با هم باشیم ، ولی بدون اون روز روزه مرگ عشق منه .
___________________________________________________________________________________

می خوام روی تمام سنگ های دنیا بنویسم دلم واست تنگ شده و آرزو می کنم یکی از اون سنگ ها به سرت بخوره ، تا بفهمی دل تنگی چه دردی داره .
___________________________________________________________________________________

آرزو دارم که قشنگترین گل سرخ دنیا را بچینم و بر برگ های آن قطره ایی از خون خود را بچکانم و آن را به محبوبم هدیه کنم تا زمانی که گل را می بوید نفسش خون مرا گرم کند .
___________________________________________________________________________________

ای کاش می دانستم چیست؟
آنچه از چشم تو
تا عمقِ وجودم جاریست
___________________________________________________________________________________

با خودم عهد بستم باردیگرکه تورا دیدم ، بگویم از تو دلگیرم ولی باز تو را دیدم و گفتم: بی تو می میرم ...
___________________________________________________________________________________

بزرگترین آرزویم این بود که کوچیکترین آرزوی تو باشم .
___________________________________________________________________________________

از پشت شیشه های بزرگ دلتنگی گریه می کنم و آرزو می کنم که کاش برای یک لحظه فقط یک لحظه آغوش گرمت را احساس کنم ، می خواهم سر روی شانه های مهربانت بگذارم تا دیگر از گریه کم نشوم .
___________________________________________________________________________________

عاشق و مجنونت شدم ، نخونده مهمونت شدم ، کلی پریشونت شدم ، شمع تو شمدونت شدم ، خاک تو گلدونت شدم ، خادم دربونت شدم ، شعرای ارزونت شدم ، عمری غزل خونت شدم ، اما یه جوری مجنونت شدم .
باورت نمیشه....

اس ام اس عاشقانه1

می گریم در اشک هایم تو را می بینم ، اشک هایم را پاک می کنم کسی تو را نبیند . ___________________________________________________________________________________

برات می نویسم دوستت دارم . آخه می دونی آدما گاهی اوقات خیلی زود حرفاشونو از یاد می برن ولی یه نوشته ، به این سادگیا پاک شدنی نیست ، گرچه پاره کردن یک کاغذ از شکستن یک قلب هم ساده تره ولی من می نویسم ... من می نویسم ... دوست دارم .
___________________________________________________________________________________

میگن لبخند ربطی به مرگ نداره ولی تو بخند تا من برات بمیرم .
___________________________________________________________________________________

بچه بودیم دخترا عاشق عروسک بودن و پسرا عاشق مردای قوی . بزرگ شدیم دخترا عاشق مردای قوی شدن و پسرا عاشق عروسک .
___________________________________________________________________________________

خواستم عشق رو تو دستام بگیرم ، ولی جا نشد . پس گذاشتمش تو جیبم ، ولی جا نشد . در کیفمو باز کردم ، ولی جا نشد . تصمیم گرفتم ببرمش توی اتاق ، ولی جا نشد . بنابراین یه خونه براش گرفتم ، ولی جا نشد . با خودم گفتم: یه باغ ! آره ! ولی جا نشد . پس گذاشتمش توی قلبم ، حالا دیگه جاش خوبه خوبه ... تازه می فهمم این که می گن دل آدم می تونه از دنیا هم بزرگتر باشه یعنی چی .
___________________________________________________________________________________

زندگی چیست ؟ اگر خنده است چرا گریه میکنیم ؟ اگر گریه است چرا خنده میکنیم ؟ اگر مر گ است چرا زندگی می کنیم ؟ اگر زندگی است چرا می میریم ؟ اگه عشق است چرا به آن نمی رسیم ؟ اگه عشق نیست چرا عاشقیم
___________________________________________________________________________________

عشق رازی است مقدس ، برای کسانی که عاشقند . ‌عشق برای همیشه بی‌کلام می‌ماند . اما برای کسانی که عشق نمی ورزند ، ‌عشق شوخی بی‌رحمانه‌ای بیش نیست .
___________________________________________________________________________________

یادت باشه ... یادت باشه ... یادت باشه و بالاخره یادت باشه که ... دل تخته سیاه نیست که هر کی اومد روش بنویسه و هر کس هم رفت بشه اسمشو پاک کرد .
___________________________________________________________________________________

شبی غم با دل من گفتگو کرد مرا با چشمهایت روبرو کرد
دلم می گفت هرگزعاشقت نیست ولی دست دلم را گریه روکرد
___________________________________________________________________________________

سخن از پیوند سست دو نام و هم آغوشی در اوراق کهنه ی یک دفتر نیست . سخن از گیسوی خوشبخت من است با شقایق های سوخته ی بوسه ی تو ...
___________________________________________________________________________________

می دونی که تا به حال در عمرم چیزی ازت نخواستم اما دوست دارم برای اینکه علاقه ات رو به هم ثابت کنی ، یک دقیقه ... فقط یک دقیقه ی ناقابل به خاطر من نفس نکش تنها چیزی که از تو می خوام .
___________________________________________________________________________________

هرگز برای عاشق شدن ، به دنبال باران و بهار و بابونه نباش . گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای می رسی که ماه را بر لبانت می نشاند .
___________________________________________________________________________________

موقعی که می خواستمت می ترسیدم نگات کنم ، موقعی که نگات کردم ترسیدم باهات حرف بزنم . موقعی که باهات حرف زدم ترسیدم نازت کنم ، موقعی که نازت کردم ترسیدم عاشقت بشم . حالا که عاشقت شدم می ترسم از دستت بدم .
___________________________________________________________________________________

تو را برای وفای تو دوست می دارم وگرنه دلبر پیمانه شکن فراوان است
___________________________________________________________________________________

چه مغرورانه اشک ریختیم ... چه مغرورانه سکوت کردیم ... چه مغرورانه التماس کردیم ... چه مغرورانه از هم گریختیم ... غرور هدیه شیطان بود و عشق هدیه خداوند ... هدیه شیطان را به هم تقدیم کردیم و هدیه خداوند را از هم پنهان کردیم .
___________________________________________________________________________________

می‌خواهم آنقدر پیر شوم تا مرا نشناسی . آن روز شاید به درد دل پیرمردی گوش دهی .
___________________________________________________________________________________

در گذری از شهر عشق رسمی این چنین دیدم ، مجنون ها به دار آویخته شده بودند و لیلی ها به چهارپایه های زیر پای آنها لگد می زدند .
___________________________________________________________________________________

خدایا ... به من رفیقی بده که با من گریه کند . دوستی که با من بخندد را خودم پیدا خواهم کرد .
___________________________________________________________________________________

تنهایی ام را با تو قسمت می کنم ، سهم کمی نیست . گسترده تر از عالم تنهایی من ، عالمی نیست . غم آنقدر دارم ، که می خواهم تمام فصلها بر سفره رنگین خود بنشانمت . بنشین ، غمی نیست .

اس ام اس عاشقانه

سفره رنگین خود بنشانمت . بنشین ، غمی نیست . ___________________________________________________________________________________

یکی را دوست می دارم ، ولی افسوس که او هرگز نمی داند . نگاهش می کنم شاید بخواند از نگاه من که او را دوست دارم ، ولی افسوس ...
___________________________________________________________________________________

یکی از سکوت صدایم کرد و با صدایش سکوتم را شکست . این صدای تنهایی بود ، که غم را برایم هدیه آورده بود . او چه می دانست که غم من تنهایی است ، نه غم تنهایی ولی اگر غم هم مرا تنها می گذاشت ، در سکوت تنها می ماندم . ای سکوت صدایم کن .
___________________________________________________________________________________

هر روز پسرکی فقیر برای سیر کردن قلبش سر کوچه ای به گدایی نگاهی می نشست و دختری نجیب برای دفع هفتاد بلا صدقه ای می انداخت در کاسه ی چشمانش .
___________________________________________________________________________________

چه زیباست در اوج تنهایی دست انسانی را گرفتن به بهانه اینکه نگذارم تنها بماند . چه زیباست در اوج ناامیدی انسانی را همراهی کردن به بهانه امیدوار کردنش و چه نامردمانه است انسانی را دنبال خود کشیدن ، عاشق کردنش و در اوج تنهاییش رها کردن و گفتنِ اینکه دیگر تو را نمی خواهم .
___________________________________________________________________________________

عاشقونه نگام نکن ... نذار دوباره بشکنم ... نذار تو این غروب تلخ ... از همه چی دل بکنم ... نذار صدای قدمات ... سکوتو بشکنه ... که این سکوت لعنتی ... قشنگترین حرف منه ... با عاشقونه نگات ... چشامو بارونی نکن ...واسه یه حس بی دلیل ... قلبمو قربونی نکن ... نگاه سردمو ببین ... دل از کسی نمیبره ... هیشکی واسه عاشق شدن ... قلب یخی نمی خره ... دیگه رو خاک تن من ... بذر محبت رو نپاش .
___________________________________________________________________________________

پلی که بود بین ما اگر چه بی صدا شکست ، محالِ عهد بسته را به غیر مرگ بشکنم .
___________________________________________________________________________________

در این هجوم بی کسی ، پروانه بودن اشتباس ، عاشقی اشتباس ، عشق دروغ است ، ولی زندگی هنوز زیباست .
_________________________________________________________________________________________________________

میدونی این چیه؟ ( ) ( ) ( ) ( ) ( ) () این دلِ منه که روز به روز برات تنگ تر می شه .
_____________________________________________________________

در همه ی عالم گشتم و عاشق نشدم تو چه بودی که تو را دیدم و دیوانه شدم

عید آمد و آن ماه دل افروز نیامد

عید آمد و آن ماه دل افروز نیامد ** دل خون شد و آن یار جگر سوز نیامد

نوروز من ار عید برون آمدى از شهر **چونست که عید آمد و نوروز نیامد

مه مى طلبیدند و من دلشده را دوش ** در دیده جز آن ماه دلافروز نیامد

آن ترک ختائی بچه آیا چه خطا دید **کامروز علی رغم بدآموز نیامد

خورشید چو رسمست که هر روز برآید **جانش هدف ناوک دلدوز نیامد

تا کشته نشد در غم سوداى تو خواجو ** در معرکه‌ى عشق تو پیروز نیامد

ای بلبل خوشنوا فغان کن

ای بلبل خوشنوا فغان کن **عید است نوای عاشقان کن

چون سبزه ز خاک سر برآورد **ترک دل و برگ بوستان کن

بالشت ز سنبل و سمن ساز **وز برگ بنفشه سایبان کن

چون لاله ز سر کله بینداز **سرخوش شو و دست در میان کن

بردار سفینه‌ی غزل را **وز هر ورقی گلی نشان کن

صد گوهر معنی ار توانی **در گوش حریف نکته‌دان کن

وان دم که رسی به شعر عطار **در عاشقان مجلس روان کن

                                    ما صوفی صفه‌ی صفاییم **بی خود ز خودیم و از خداییم

برخیز که می‌رود زمستان

برخیز که می‌رود زمستان **بگشای در سرای بستان

نارنج و بنفشه بر طبق نه **منقل بگذار در شبستان

وین پرده بگوی تا به یک بار ** زحمت ببرد ز پیش ایوان

برخیز که باد صبح نوروز **در باغچه می‌کند گل افشان

خاموشی بلبلان مشتاق **در گل موسم ندارد امکان

آواز دهل نهان نماند **در زیر گلیم و عشق پنهان

بوی گل بامداد نوروز **و آواز خوش هزاردستان

بس جامه فروختست و دستار **بس خانه که سوختست و دکان

ما را سر دوست بر کنارست **آنک سر دشمنان و سندان

چشمی که به دوست برکند دوست **بر هم ننهد ز تیرباران

سعدی چو به میوه می‌رسد دست ** سهلست جفای بوستانبان

عید بر عاشقان مبارک باد

  

عید بر عاشقان مبارک باد **عاشقان عیدتان مبارک بادا  

عید ار بوی جان ما دارد **در جهان همچو جان مبارک باد

بر تو ای ماه آسمان و زمین **تا به هفت آسمان مبارک باد

عید آمد به کف نشان وصال **عاشقان این نشان مبارک باد

روزه مگشای جز به قند لبش **قند او دردهان مبارک باد    

عید بنوشت بر کنار لبش **کاین می بی‌کران مبارک باد

عید آمد که ای سبک روحان ** رطل‌های گران مبارک باد

چند پنهان خوری صلاح الدین ** بوسه‌های نهان مبارک باد

گر نصیبی به من دهی گویم **بر من وبرفلان مبارک باد

خدا را شکر

 

 

 

 



 
 

خدا را شکر که دختر نوجوانم همیشه از شستن ظرفها شاکی است.این یعنی او در خانه است و در خیابانها پرسه نمی زند.


I am thankful for my teenage daughter who is complaining about doing dishes, because that means she is at home not on the street


 

خدا را شکر که مالیات می پردازم این یعنی شغل و در آمدی دارم و بیکار نیستم.


I am thankful for the taxes that I pay, because it means that I am employed.


 
 

خدا را شکر که لباسهایم کمی برایم تنگ شده اند. این یعنی غذای کافی برای خوردن دارم.


I am thankful for the clothes that a fit a little too snag, because it means I have enough to eat


 
 

خدا را شکر که در پایان روز از خستگی از پا می افتم.این یعنی توان سخت کار کردن را دارم.


I am thankful for weariness and aching muscles at the end of the day, because it means I have been capable of working hard


 
 

خدا را شکر که باید زمین را بشویم و پنجره ها را تمیز کنم.این یعنی من خانه ای دارم.

 

I am thankful for a floor that needs mopping and windows that need cleaning, because it means I have a home


 
 

خدا را شکر که در جائی دور جای پارک پیدا کردم.این یعنی هم توان راه رفتن دارم و هم اتومبیلی برای سوار شدن.

 

I am thankful for the parking spot I find at the far end of the parking lot, because it means I am capable of walking and that I have been blessed with transportation


 
 

خدا را شکر که سرو صدای همسایه ها را می شنوم. این یعنی من توانائی شنیدن دارم.


I am thankful for the noise I have to bear from neighbors, because it means that I can hear


 
 

خدا را شکر که این همه شستنی و اتو کردنی دارم. این یعنی من لباس برای پوشیدن دارم.


I am thankful for the pile of laundry and ironing, because it means I have clothes to wear


 
 

خدا را شکر که هر روز صبح باید با زنگ ساعت بیدار شوم. این یعنی من هنوز زنده ام.


I am thankful for the alarm that goes off in the early morning house, because it means that I am alive


 
 

خدا را شکر که گاهی اوقات بیمار می شوم. این یعنی بیاد آورم که اغلب اوقات سالم هستم.


I am thankful for being sick once in a while, because it reminds me that I am healthy most of the time


 
 

خدا را شکر که خرید هدایای سال نو جیبم را خالی می کند. این یعنی عزیزانی دارم که می توانم برایشان هدیه بخرم.


I am thankful for the becoming broke on shopping for new year , because it means I have beloved ones to buy gifts for them


 
 

خداراشکر...خدارا شکر...خدارا شکر


Thanks God Thanks God Thanks G