اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.
اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.

ایرانسل در آینده ای نزدیک



ایرانسل در آینده ای نزدیک:
مشترک گرامی چه خبر؟ مامان بابا خوبن؟، علی کوچولو چه طوره؟ الهی ایرانسل قربونش بره.
مشترک گرامی با ۶۴۵۲۰۰ ریال شارژ دیگر برنده ۱۵۰ تومن شارژ داخل شبکه بشوید.
...
مشترک گرامی چته؟ چرا تو فکری؟ عاشق شدی؟ آخه بدبخت! با این وضع گرونی کی عاشق می شه؟ ها؟
مشترک گرامی تو مسابقه ما شرکت کن با ۲۰ لیتر بنزین جایزه ! با این کار مشت محکمی تو دهن همراه اول بزن!
مشترک گرامی یه طرح دارم بهاره. یکی سیم کارت بخر یکی ببر یکی میارم در خونتون یکی می دم به عموتون یکی هم واسه عمتون!!!

 

نعمت اسلام



بهتــــــــــرینـ نعمتــــ دنیا
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
نعمتــــ اسلام

خدایا شکرتـــ

یادمان باشد...



یادمان باشد شاید شبی آنجنان آرام گرفتیم که دیدار صبح فردا ممکن


نشود...پس به امید فرداها،


محبت هایمان را ذخیره نکنیم.




لمس خیالت


تا یادت میکنم


                باران می آید...


                            نمیدانستم لمس خیالت

                                           

                                            هم وضو می خواهد...!!!


صرفا جهت شادسازی دوستان



ته دیگ طلایی رنگ خوشمزه هم نشدیم دو نفر سرمون دعوا کنند!
شلغمم نشدیم یکی کوفتمون کنه خوب شه!
ویرگول هم نشدیم هر کی بهمون رسید مکث کنه!
بچه مردم هم نشدیم ، ملت ما رو الگوی بچه هاشون قرار بدن!
قره قوروتم نشدیم دهن همه رو آب بندازیم!
لاک پشتم نشدیم گشت ارشاد نتونه به لاکمون گیر بده!

خربزه هم نشدیم هر کی می خورتمون پای لرزش هم بشینه
موبایل هم نشدیم ، روزی هزار بار نگامون کنی!

 پایان نامه هم نشدیم ازمون دفاع کنن!
چاقو هم نشدیم تا حداقل اینجوری بتونیم تو دل کسی بریم!

 دریاچه ارومیه هم نشدیم دورمون حلقه انسانی تشکیل بدن!
آهنگ هم نشدیم ، دو نفر بهمون گوش کن!
مانیتور هم نشدیم ازمون چشم بر ندارن!
شریعتی صبح تا شب سیگار میکشید همه میگفتن: بابا از فکرشههه ، شریعتییییییی ، از روشنفکریشهههههه ، حالا میری مغازه کبریت واسه خونه بخری همه میگن سیگاری بدبخت ، شریعتی هم نشدیم لاقل هر کار میکنیم بگن این میفهمه چیکار میکنه!
به استاد میگم استاد شما که 9 دادی حالا این یه نمره هم بده دیگههههههههه ، یک نگاه عاقل اندر دیوانه کرد دست گذاشته رو دوشم میگه برو درس بخون ، استادم نشدیم شخصیت کسی رو خورد کنیم!
کیبورد هم نشدیم ملّت به بهانه تایپ یه دستی به سر و کلمون بکشن!
کلاه هم نشدیم ملت رو سرگرم کنیم!
ای خدااااااا! بختک هم نشدیم بیفتیم رو ملت!
میگن تو این دنیا همه مسافریم ، بر هیچ مسافری هم روزه واجب نیست ، مسافر هم نشدیم!
زمبه هم نشدیم حداقل سگارو نگرانمون باشه!
تام و جری هم نشدیم زندگیمون سرتاسر هیجان باشه!
نون هم نشدیم یکی از روی زمین ورداره بوسمون کنه!
شریعتی هم نشدیم هر چی جملات قصاره نسبت بدن به ما!
ای کی یو سان هم نشدیم تف بمالیم کف کلمون ، همه چی حل شه!
مهر جانماز هم نشدیم بوسمون کنن!
قاصدک هم نشدیم ، پیام رسان و سنگ صبور عشاق شیم!
عینک آفتابی هم نشدیم دنیا رو از دید بقیه ببینیم!
فلش مموری هم نشدیم حافظه مون زیاد باشه!
گوشواره هم نشدیم آویزون ملت شیم!
معادله هم نشدیم ، کلی آدم دنبال این باشن که بفهمنمون و حداقل دو نفر درکمون کنن!
کتابم نشدیم حداقل دوست مهربان بشیم!
ماکسیما در افغانستان حدود 6 میلیون تومانه،افغانی هم نشدیم بتونیم ماکسیما بخریم!
علف هم نشدیم حداقل به دهن بزی شیرین بیایم!
عروسک هم نشدیم یکی بغلمون کنه!
شارژر هم نشدیم بقیه رو شارژ کنیم!
مهتابی هم نشدیم به ملت چشمک بزنیم!
شامپو هم نشدیم ملت تو کفمون بمونن!
ای خدا ... بامزه هم نشدیم بچه ها عکسمون رو بچسبونن روی کتاب و دفترشون!
مگس تسه تسه هم نشدیم ملت رو بخوابونیم!
توپ فوتبالم نشدیم 22 نفر بخاطرمون خودکشی کنن!
بوم نقاشی هم نشدیم یکی بیاد رومون 4تا درخت و 2تا دونه پرنده بکشه قیمتی بشیم واسه خریدنمون سر و دست بشکونن!
گلدونم نشدیم یکی یه گل بهمون بده!
کبری هم نشدیم تصمیماتمون رو تو کتاب ها بنویسن!
حمید دشتی هم نشدیم رتبه یک کنکور شیم!
کوزت هم نشدیم آخرش خوشبخت شیم!
جودی ابوت هم نشدیم بابا لنگ دراز خرجیمون رو بده!
مهران رجبی هم نشمدیم همه بخاطر دماغمون بشناسنمون!

حوا هم نشدیم شوهرمون آدم باشه!

با تشکر از وبلاگ: http://www.sogandneveshte.blogsky.com

تست شخصیت شناسی



به این تست شک نکنید. این آخرین و استانداردترین تست شخصیت شناسى است که این روزها در اروپا بین روانشناسان در جریان است. پاسخهایش هم اصلاً کار دشوارى نیست. کافى است کمى به خودتان رجوع کنید. یک کاغذ و قلم هم کنار دستتان باشد و جوابی را که انتخاب می کنید یادداشت کنید که بتوانید امتیازهایى که گرفته اید جمع بزنید. حاضرید؟ پس شروع کنید:

1 ) کدام وقت از روز بهترین و آرام ترین احساس را دارید؟


الف _ صبح،
ب- عصر و غروب،

ج _ شب


2) معمولاً چگونه راه مى روید؟


الف _ نسبتاً سریع، با قدم هاى بلند،
ب- نسبتاً سریع، با قدمهاى کوتاه ولى تند و پشت سر هم،

ج _ آهسته تر، با سرى صاف روبرو،

د _ آهسته و سربه زیر، ه- - خیلى آهسته


3) وقتى با دیگران صحبت مى کنید؛

الف _ مى ایستید و دست به سینه حرف مى زنید،
ب- دستها را در هم قلاب مى کنید،

ج _ یک یا هر دو دست را در پهلو مى گذارید،

د _ دست به شخصى که با او صحبت مى کنید، مى زنید،

و ه-_ با گوش خود بازى مى کنید، به چانه تان دست مى زنید یا موهایتان را صاف مىکنید


4) وقتى آرام هستید، چگونه مى نشینید؟

الف _ زانوها خم و پاها تقریباً کنار هم،
ب- چهارزانو،

ج _ پاى صاف و دراز به بیرون،

د _ یک پا زیر دیگرى خم


5) وقتى چیزى واقعاً براى شما جالب است، چگونه واکنش نشان مى دهید؟

الف _ خنده اى بلند که نشان دهد چقدر موضوع جالب بوده،
ب _ خنده، اما نه بلند،

ج _ با پوزخند کوچک،

د _ لبخند بزرگ،

ه_ لبخند کوچک


6) وقتى وارد یک میهمانى یا جمع مى شوید؛

الف _ با صداى بلند سلام و حرکتى که همه متوجه شما شوند، وارد مى شوید
ب _ با صداى آرامتر سلام مى کنید و سریع به دنبال شخصى که مى شناسید، مى گردید

ج _ در حد امکان آرام وارد مى شوید، سعى مى کنید به نظر سایرین نیایید


7) سخت مشغول کارى هستید، بر آن تمرکز دارید، اما ناگهان دلیلى یا شخصى آن را قطع مى کند؛


الف _ از وقفه ایجاد شده راضى هستید و از آن استقبال مى کنید
ب _ بسختى ناراحت مى شوید

ج _ حالتى بینابین این
۲ حالت ایجاد مى شود

8) کدامیک از مجموعه رنگ هاى زیر را بیشتر دوست دارید؟

الف- قرمز یا نارنجى
ب- سیاه

ج- زرد یا آبى کمرنگ

د- سبز

ه- آبى تیره یا ارغوانى

و- سفید

ز- قهوه اى، خاکسترى، بنفش


9) وقتى در رختخواب هستید (در شب) در آخرین لحظات پیش از خواب، در چه حالتى دراز مى کشید؟

الف- به پشت
ب- روى شکم (دمر)
ج- به پهلو و کمى خم و دایره اى

د- سر بر روى یک دست

ه- سر زیر پتو یا ملافه
...

10) آیا شما غالباً خواب مى بینید که:


الف- از جایى مى افتید.
ب- مشغول جنگ و دعوا هستید
.
ج- به دنبال کسى یا چیزى هستید
.
د- پرواز مى کنید یا در آب غوطه ورید
.
ه- اصلاً خواب نمى بینید
.
و- معمولاً خواب هاى خوش مى بینید


ادامه مطلب ...

بالاتر از سیاهی چه رنگیست ... من آن شده ام



 بقدری درد کشیدم

که به درد بی تفاوت شده ام
بالاتر از سیاهی چه رنگیست
من آن شده ام ...

خاطرات مقام معظم رهبری / یک خاطره از مکتب خانه



رهبر عزیز درباره ى مکتب رفتن خود از آقاى ملا مکتبى خاطره اى مى فرماید:



من کوچکترین فرد آن مکتب بودم شاید آن وقت ، حدود پنج سالم بود و چون هم خیلى کوچک بودم ، هم سید و پسر عالم بودم ، این آقاى ملا مکتبى صبح ها من را کنار دست خویش مى نشاند و پول کمى ، مثلا اسکناس پنج قرانى آن وقت ها اسکناس پنج ریالى بود، اسکناس یک تومانى و دو تومانى بود، شما ندیده اید یا دو تومانى از جیب خود بیرون مى آورد، به من مى داد و مى گفت : تو این ها را به قرآن بمال که برکت پیدا کند! بیچاره دلش را خوش مى کرد به اینکه به این ترتیب مثلا پولش برکت پیدا کند؛ چون درآمدى نداشت.

 

خاطرات مقام معظم رهبری / ورود به مکتب خانه


 

مقام معظم رهبرى درباره چگونگى ورودشان به مکتب خانه در سال 1323 مى فرماید:

اولین مرکز درسى که من رفتم ، مدرسه نبود، مکتب بود در سنین قبل از مدرسه شاید چهار سال ، یا پنج سالم بود که من و برادر بزرگ تر از من را که از من ، سه سال و نیم بزرگ تر بودند با هم در مکتب دخترانه گذاشتند، یعنى مکتبى که معلمش زن بود و بیشتر دختر بودند، چند نفر پسر هم بودند. البته من خیلى کوچک بودم .

تجربه یى که از آن وقت مى توانم به یاد بیاورم ، این است که بچه را در آن سنین چهار، پنج سالگى ، اصلا نباید به مدرسه و مکتب و این ها گذاشت ؛ براى اینکه هیچ فایده یى ندارد. من به نظرم مى رسد که از آن دوره مکتب قبل از مدرسه ، هیچ استفاده علمى و درسى نکردم . گذاشته بودند که ما قرآن یاد بگیریم طبعا چون در مکتب ها معمولا قرآن درس مى دادند. آن وقت در مدرسه ها قرآن معمول نبود، درس نمى دادند.

بد نیست بدانید که من متولد 1318 هستم . این دورانى که مى گویم سال هاى 1323 1324، آن سال هاست اوایل مکتب رفتن ما بنابراین یک دوره آن است ؛ که اولین روز مکتب اول را یادم نیست .

پس از مدتى یکى دو ماه که در آن مکتب بودیم ، ما را از آن مکتب برداشتند و در مکتبى گذاشتند که مردانه بود؛ یعنى معلمش مرد مسنى بود.



شاید شما در این داستان هاى قدیمى ، ملا مکتبى خوانده باشید؛ درست همان ملا مکتبى تصویر شده در داستان ها و قصه هاى قدیمى ما، پیش او درس مى خواندیم . روز اولى که ما را به آن مدرسه بردند، من یادم است که از نظر من روز بسیار تیره ، تاریک ، بد و ناخوشایند بود! پدرم ، من و برادر بزرگم را با هم وارد اتاق بزرگى کرد که به نظر من آن وقت خیلى بود. البته شاید کوچک بود؛ اما به چشم کودکى آن روز من ، جاى خیلى بزرگى مى آمد. و چون پنجره هایش شیشه نداشت ، از این کاغذهاى مومى داشت ، تاریک و بد بود. مدتى هم آن جا بودم.


همه ی شهر را به شکل و شمایل تو می بینم!!!



همه ی شهر را به شکل و شمایل تو می بینم!!!

نمیدونم چرا وقتی توی شهر راه میرم اکثریت رو به شکل و شمایل تو می بینم؟

مجنون فقط می گفت تمام شهر لیلی رو لیلی می دید اما من شهری که حتی تو درش پا هم نذاشتی رو تو می بینم؟!

هر جا میرم تصویر چهره ات جلوی چشام مجسمه، بدون اینکه بخوام توی عالم خیال برم به وضوح میتونم چهره ات رو مجسم کنم!!!

همه ی زادگاه من تو شدی... گاها احساس میکنم دارم دیوونه میشم...

اون صورت ماهت... اون لبخندت... اون چشمات... بیشتر اوقات منو از خودم بیخود می کنن!

نمیدونم از اینکه داره همه چیم تو میشی احساس خوشحالی کنم یا ناراحتی؟

اصلا نمیدونم دارم چی می نویسم و یا اینکه تو درکم میکنی چی میگم یا نه؟!

لعنت بر هتاکان اهلبیت عصمت و طهارت



پیامبر خدا صلّى الله علیه و آله : اى على! هر که مرا و تو را و امامان از نسل تو را دوست دارد پس خدا را برحلال زادگى خود سپاس گوید؛ زیرا ما را دوست ندارد، مگر حلال زاده و ما را دشمن ندارد، مگر حرام زاده.

لعنت بر هتاکان اهلبیت عصمت و طهارت سلام الله علیهم اجمعین

اللَّهُمَّ الْـــعَـنِ الْجِبْتِ وَ الطَّاغُوتِ وَ الشیاطین وحِزْبِهِمُ الظالمین

***

دقایقی پیش رادیو اسرائیل از دادن پناهندگی به شاهین نجفی ملعون خبر داد. همانند سلمان رشدی . هر موقع که میخوابد و هر موقع که بیدار میشود منتظر مرگ است . او مرده ای متحرک است

مرگ بر اسرائیل، مرگ بر شاهین نجفی

میترسم!!!



اول پشه میاد!


بعد مگس میاد!


بعد سوسک میاد!


بعد سوسک بالدار میاد!


بعد مارمولک میاد!


میترسم همینجوری پیش بره طرفای مرداد اژدها بیاد !!!

کمی مرد باشید


پسر ایرانی
این بار اگر زن زیبارویی را دیدید؛
هوس را زنده به گور کنید و خدا را شکر کنید برای خلق این زیبایی

زیر باران اگر دختری را سوار کردید؛
جای شماره به او امنیت بدهید
و او را به مقصد مورد نظرش برسانید ، نه به مقصد مورد نظرتان

هنگام ورود به هر مکانی؛
با لبخند بگویید: اول شما

در تاکسی ، خودتان را به در بچسبانید، نه به او

بگذارید زنِ ایرانی وقتی مرد ایرانی را در کوچه خلوت می بیند؛
احساس امنیت کند نه ترس

بیایید فارغ از جنسیت کمی مرد باشید
!!!


جای خالیت تیر می کشد


عصـــــرِ جمعہ اے
.................................................
هوایےتو شدم ..........
۔
۔
یاد حرفهاے استاد مے افتم ،

 

/غروبهای جمعه که دل می گیرد، بخاطر دل گرفتگی مولاست/

 

تو مےخواستے بیایے

 

، اما ، خیلےها تو را نمےخواستند

 

و دلت گرفتــــــــ ...
.
.
آقا جــــآن !!
جاے خالیت ......
تیر مےکشــــَد !

تبریک



پیشاپیش ولادت ام ابیها، همسر شیر خدا و ام الحسنین رو به


همه ی دوست داران ایشان تبریک میگم


و همچنین روز زن و روز مادر رو به همه ی زنان و مادران


علی الخصوص به مادر و خواهرم تبریک میگم.



کسی به فکر ما نیست!!



من خوزستانی هستم.
بیش از صد سال است که نفت این سرزمین را تامین کرده ام ولی مسجد سلیمانم هنوز برق و گاز ندارد.
اقاجاری مرکز نفتی جنوب خوزستان هنوز جاده خوبی ندارد
کارون و دز و کرخه از من هستند ولی مردمم آب آشامیدنی ندارند.
خرمشهر و آبادانم فقط در هفته دفاع مقدس، عزیز میشوند.
بهبهانم پیشرفتی نکرده
اهوازم زیر خاک در حال خفه شدنه
دشتهای زیبای بختیاری ام خیلی وقت است دیگر سبز نمی شوند.
مردم من نمی توانند نفس بکشند، کمکمان کنید.
سلامتی همه جنوبیا و خوزستانیا که نفت مال اوناست عشقش مال دیگران.

جای تعجب نداره!



وقتی چشم و گوش آدم باز میشه



چه چیزا که  می بینه و چه حقایقی که براش روشن میشه!!

ماجراش چیه؟



سلام خوبید خانم... ایشاالله در اسرع وقت کتاب طهارت جلد۲



ماجرای این پیام ناقص چیه؟!

خدایا دلم معجزه میخواهد



خدایا دلم معجزه میخواهد

از آن معجزه هایی که

به هنگامه ی وقوعش

"خدایا دوستت دارم" خدایا شکرت"

میان هق هق ِ گریه هایم

گم شود

خدایا دلم معجزه میخواهد

معجزه ای در حد "خــــــــــدا "بودنت

+18



+18

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ادامه مطلب ...