اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.
اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.

بخوانید و لذت ببرید


در کاخ توپکاپی در ترکیه بخشی به نام موزه اسلامی وجود دارد.بخشی که وقتی وارد آن میشوید آنچنان در خود فرو میروید که دیگر دلتان نمیخواهد از آن بیرون بیایید.یک اطاق کوچک با گنجی که قیمت برای آن نمیتوان گذاشت.در این اطاق کوچک زیر میزها و تابلوهای شیشه ای شما اشیا باقیمانده از پیامبران الهی را میبینید که در طی سالها حکومت عثمانی بر سرزمینهای مصر و عربستان و بیت المقدس به دست آمده اند.در واقع این اشیا از کشورهای زیر سلطه عثمانی یا به زور گرفته شده اند و یا توسط پادشاهان آن کشورها به دولت عثمانی هدیه گشته اند.


موزه ی توپکا در ترکیه که برخی از گنجینه های صدر اسلام رو در خودش

داره

 

از ارزش این گنجینه انقدر برایتان بگویم که دولت عربستان در ازای تامین نفت یکساله ترکیه خواهان بازپس گیری آنها شده اما دولت ترکیه حاضر به از دست دادن این گنجینه نشده است...

 

در این سالن عکس گرفتن مجاز نیست.من هم با سختی از روی صدها سایت توانستم تنها همین چند عکس از صدها شی این موزه را برایتان فراهم کنم....

 

داخل این موزه کوچک یک نفر قاری خوش صدای قرآن نشسته و ٢۴ ساعته در حال تلاوت قرآن است....حالا شما صدای مداوم قرآن را با اشیا این موزه کنارهم بگذارید تا ببینید چه

حس غریبی دارد قرار گرفتن در فضای آن...


اینها عصا و شمشیرهای حضرت محمد(ص) هستند


این مهر مخصوص نبی اکرم هست که به جای امضای آن حضرت پای نامه های او زده میشد. تصویر زیر نمایش حکاکی آن در ابعاد بزرگتر است.

ادامه مطلب ...

روز و شب نیمه شعبان



شب و روز نیمه شعبان از جهتی دارای شرافت و عظمت است مانند اینکه این شب از شب های قدر است و شب تقسیم رزق هاو عمرهاست.

شب نیمه شعبان شب، زیارتی امام حسن  که غیر از فرشتگان صدهزار پیامبر آن جناب را زیارت می کنند و این مطلب خود نشانه بزرگی این شب است.

شب نیمه شعبان، شب بدنیا آمدن امامی است که جهان را در پایان تاریخ از عدالت سرشار کرده و زمین را پاک و پاکیزه می نماید و در تمام مسایل دنیایی و دینی مردم حکومت می کند.

اعمال بسیار مهم شب نیمه شعبان:

1-     چشم پوشی و گذشت از لذت ها و آسایشها در این شب اولین گامی است که شخص مراقب برمی دارد و چنین باید اندیشه کند که این شب شب وداع او با این دنیای فانی است.

2-     صد رکعت نماز با هزار قل هو الله احد ( در هر رکعت سوره فاتحه را یکبار و قل هو الله احد را ده بار بخواند و بعد از نماز ده بار آیه الکرسی و ده بار فاتحه الکتاب بخواند و صد بار سبحان الله بگوید)

3-     چهار رکعت نماز که در هر رکعت 50 یا 100 یا 250بار قل هو الله احد را باید بخواند

4-     از اعمال مهم دیگر نزدیک شدن به ولی عصر عج است همان ولی امر، راز دارنده بزرگ، صاحب غیب الهی و عوت پیامبرانه.

5-     خواندن دعای کمیل و اگر میشود در سجده خواند. شخص مراقب باید این دعا را با حضور قلب  بخواند و آنچه را که می گوید درک کندو مطلبی را به حال خود نگذارد.

6-     و از کارهای دیگر محاسبه نفس و اعمال است.

منبع کتاب المراقبات/ تالیف میرزا جواد آقا ملکی تبریزی

عید نیمه شعبان مبارک

کاش از دلبر نشانی داشتیم / بر سر کویش مکانی داشتیم

از برای مهدی صاحب الزمان / کاش در دل جمکرانی داشتیم 

ولادت وارث رسولان و جانشین جانشینان، مظهر عدل خدا، پاک کننده آثار انحراف و هوا پرستی گردآورنده تمام سخنان بر محور تقوی، نصر و فتح نزدیک خدا، رابط آسمان و زمین این عید بزرگ رو به همه ی محبین ایشان تبریک می گم.
تعجیل در فرج آقا صلوات 


پذیرفتن نماز و دیگر اعمال


إِنْ قُبِلَتْ قُبِلَ ما سِواها، وَ إِنْ رُدَّتْ رُدَّ ما سِواها

اگر نماز پذیرفته شود، سایر اعمال نیز مورد پذیرش قرار مى ‏گیرد؛
و اگر پذیرفته نشود، سایر اعمال نیز مورد قبول قرار نمى‏ گیرد.

"
آیت الله بهجت "

نظر بدهید!!!


شمایی که قوز کردی جلوی صفحه مانیتور
.
.
.
.

بله با شما هستم

عزیــــــــــــــــزم ، صاف بشین !

آفرین

ببین من به فکرتم ولی تو نظر نمیدی!

خدایا بلندم کن


خدایــــــــــا !!
دستم به آسمانت نمی رسد
اما تو که دستت به زمین می رسد
...
"
بلندم کن"

اعیاد شعبانیه



حسین سلطان عشق،عباس ساقی عشق،زینب شاهد عشق و سجاد راوی عشق. کاروان عشق در راه است و خود “عشق”


نیمه شعبان خواهد آمد…اعیاد شعبانیه مبارک

ای کاش



*********

و ای کـــــاش...

فقط کبوتری

بین این دو حرم

بــــــــــــــودم...


*********



روز سوم شعبان



روز سوم شعبان

در این روز تولد امام حسین ع اتفاق افتاده است و روز بسیار بزرگی است و شخص سالک می بایست به اندازه توانایی با گرفتن روزه زیارت و دعاهای که در این روز شریف رسیده ، شکر نعمت این روز را بجا آورده و در چنین روزی فطرس ملک سلامتی پروبال خود را بدست آورد شخص مراقب میتواند این روز را به عنوان پناهگاه خود قرار دهد و بوسیله ی آن نجات یابد و دو بال روح و عقل خود را بدست آورد تا قدرت پیدا کند با اهل معنویت در آسمان های قرب و رضوان به پرواز درآید.

پیشاپیش ولادت امام حسین رو به همه ی دوستداران و محبین ایشان تبریک می گویم.

مراقبت ماه شعبان


مراقبت ماه شعبان

ماه شعبان برای شخص مراقب ارزشمند است زیرا یکی از شب های قدر در این ماه است و در این ماه کسی پا به عرصه وجود گذاشته که خداوند بواسطه او وعده نصر و پیروزی را به همه ی دوستان و رسولان و برگزیدگان خود از زمان سکونت آدم علیه السلام در زمین داده است.

در مقام این  ماه همین مقدار کافی است که رسول خدا(ص) فرمود:

شعبان شهری، رحم الله من اعاننی علی شهری

شعبان ماه من است، خداوند کسی را که در این ماه مرا یاری کند مورد آمرزش قرار دهد.

اعمال ماه شعبان:

1-روزه داشتن از اعمال بسیار با ارزش این ماه است البته به مقداری که با وضعیت حال و احوالش مناسب باشد و اگر مانعی در کار نباشد بهتر است که تمام ماه را بجز یک یا دو روز آخر آن را روزه بدارد.

2- صلواتی که در نیمروز هر روز از ماه شعبان فرستاده می شود از اعمال مهم دیگر این ماه است و آغاز آن چنین است:

اللهم صل علی محمد شجره النبوه و معدن الرساله

3- به جا آوردن نماز و خواندن دعاهای شب های ماه شعبان یکی از اعمال بسیار شایسته در این ماه است.

4- از کارهای بسیار مهم دیگر در این ماه عمل به روایتی است که از امیر المومنین(ع) رسیده که فرمود:

هر پنج شنبه شعبان آسمان ها زینت می شود و آنگاه ملائکه می گویند: ای خدای ما، روزه داران شعبان را مورد بخشش قرار ده و دعای آنان را بپذیر.

توهین به مقدسات وارد فاز جدید شده است!!!



وای بر هتاکین !!!

و وای بر سکوت کنندگان !!!

 

با انتشار کیلیپ هتک حرمت و پاره کردن قرآن و کتب ادعیه در شهر اصفهان، به نظر می رسد پروژه دشمنان اسلام وارد فاز جدیدی شده لذا بهتر است دستگاه های مربوطه هر چه سریع تر با بررسی این مسأله و شناسایی افراد موهن، آنان را محاکمه و مجازات کنند تا جلوی تکرار چنین رفتارهای گرفته شود

انتشار کیلیپی جدید از هتک حرمت وقیحانه دشمنان اسلام در شهر اصفهان، نشان می دهد پروژه ای که «شاهین نجفی» و آهنگ توهین آمیز وی بخشی از آن را تشکیل می داد، همچنان ادامه دارد و وارد فاز جدیدی شده است.

گفتنی است این پروژه از سال گذشته با راه اندازی صفحه ای در سایت فیسبوک با نام «کمپین یادآوری............» آغاز شد. در ادامه این پروژه تعداد زیادی طرح، کاریکاتور، جک و غیره علیه ائمه علیهم السلام در فضای مجازی و صفحات مختلف فیسبوک منتشر شد. با انتشار آهنگ توهین آمیز خواننده ایرانی مقیم آلمان «شاهین نجفی»، پروژه دشمنان اسلام وارد فاز جدیدی شد و پس از آن ده ها صفحه جدید در فضای مجازی برای مورد هتک حرمت قرار دادن ائمه علیهم السلام در فیسبوک راه اندازی شد.

اکنون با انتشار کیلیپ هتک حرمت و پاره کردن قرآن و کتب ادعیه در شهر اصفهان، به نظر می رسد پروژه دشمنان اسلام وارد فاز جدیدی شده لذا بهتر است دستگاه های مربوطه هر چه سریع تر با بررسی این مسأله و شناسایی افراد موهن، آنان را محاکمه و مجازات کنند تا جلوی تکرار چنین رفتارهای گرفته شود.

قابل ذکر است این کیلیپ در سایت یوتیوب با عنوان "پاره کردن قرآن امامزاده در اصفهان به دست یک اسلام ستیز" منتشر شده است. منتشر کنندگان این کیلیپ آهنگ توهین آمیز «شاهین نجفی» را برای صدای این کیلیپ انتخاب کرده اند. در این کیلیپ یک جوان اصفهان شبانه وارد امامزاده می شود و تعدادی از کتب ادعیه و قرآن را پاره کرده و سپس به مهر و دیگر اشیاء موجود در محل اهانت می کند.

تصویر چهره این فرد موهن به طور کامل و شفاف دیده می شود لذا دستگاه های مربوطه به راحتی می توانند او را شناسایی و با تحویل دادنش به دادگاه مورد محاکمه قرار دهند.

دوستان عزیز تا نابودی کامل دشمنان اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت(ع)

مبارزه را ادامه دهید.

" لطفا این مطلب را در وبلاگ خود قرار دهید تا اطلاع رسانی قوی صورت بگیرد. "  باتشکر

مطلب از وبلاگ:http://alharam.mihanblog.com/post/41