اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.
اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.

امروز روز تولدم بود

امروز روز تولدم بود،از سه روز قبلش هم پیام های تبریک دستم میرسید و بسی جای شکر داره که هنوز هم اهل وفای وجود دارند که صادقانه منو یاد می کنن...بعضیا هم هستن تا الان که داره روز تموم میشه بهم تبریک نگفتن و ما هم از اونها انتظار هدیه که نداریم ولی امیدوارم با دعای خیری منو در دلشون یاد کنن!!!

یارب مددی

خدایا چه سخت است خواستن و نتوانستن، به دیروز فکر کردن و به فردا نرسیدن، دنبال زندگی گشتن و مرگ را پیدا کردن... خدایا چه سخت است بغض در گلو داشتن و دم نزدن،غم وغصه داشتن و به ناچار خندیدن!! خدایا به دادمان برس... یارب مددی

حکمت باران

میدانی حکمت باران در این ایام چیست؟! آب و جارو میشود بهر محرم کوچه ها...

زمزمه ی دلم

نکند فکر کنی در دل من مهر تو نیست... گوش کن نبض دلم زمزمه اش یا حسین است...

از داغ حسین اشک نم نم داریم،در خانه سینه تا ابد غم داریم، پیراهن وشال مشکی آماده کنید، هفت روز دیگر تا به محرم داریم

مهدی ما کجاست؟

باز هم آدینه آمد ولی مهدی کجاست؟ یک نفر میگفت مهدی جمعه ها در کربلاست!!