اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.
اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.

اشعار منسوب به امیر المومنین در هنگام تدفین آن بانوی آسمان



(اشعار منسوب به امیر المومنین در هنگام تدفین آن بانوی آسمان)

نفسی على زفراتها محبوسة /
یا لیتها خرجت مع الزفرات
لا خیر بعدکِ فی الحیاة، وإنّما /
أبکی مخافة أن تطول حیاتی

جانم در این ناله ها زندانی تنم شده است
ای کاش جانم با ناله هایم خارج میشد.
که در زندگی بعد از تو دیگر هیچ خیری نیست
و من از ترس این که بمانم بعد از تومی گریم . ..

نظرات 3 + ارسال نظر

فرزند ارزشمند و استاد گرانقدرم سلام و سلامت باشید و بسیار خوشحال شدم از حضورتان و نگرانتان بودم چندین بار هم سر زدم موفق و ÷ایدار باشید و در ÷ناه حق

مقارن با ایام شهادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، ضمن عرض تسلیت و تمنای شفاعت از بانوی اعظم عصمت و طهارت، روز بزرگداشت شهدا را گرامی می داریم و به محضر همه شهدا و ایثارگران معزز انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ادای احترام می کنیم. امید که به فضل الهی، رضای شهدای معظم و دعای خیر خانواده معزز آنان توشه ی آخرتمان گردد.

اگر فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه فراموش شود ،فرصت ها را از دست داده و برابر خداوند با کوله باری از گناه و

شرمندگی حاضر شده ایم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد