اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.
اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.

چنین می پندارم...

 

چنین می پندارم بی هیچ یقینی

که زن ومرد

زمانی دلباخته هم

اندک اندک تنها می شوند

قلبشان تنهایی را ندا می دهد

هریک رخنه کرده در دیگری نابودمی کنند یکدیگر را

روی زمینی که بر آن تنها مانده اند.

همه کار در سکوت انجام گرفته همچون

روشنایی شکل گرفته درون چشم

عشق تن ها را به هم می آمیزد

آنها در سکوت یکدیگر را پر می کنند

و روز پژمرده در آغوش یکدیگر چشم می گشایند

می اندیشند به همه چیز پی برده اند

خود را برهنه وبر ملا شده می یابند.

چنین می پندارم من بی هیچ یقینی (خیمه سابینس)
نظرات 3 + ارسال نظر
کوروش آریامنش پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 18:21 http://www.arja.blogsky.com

درودهای فراوان به مدیر مسئول محترم وبلاگ:
باتشکر از همکار عزیز و ارجمند خودم من هم نام و آدرس وبلاگ خوبتان را لینک نمودم و از مطالب، ارزنده شما لذت بردم به خصوص از عاشقان و چنین می پنداریم0 با آرزوی موفقیت هرچه بیشتر شما در عرضه فعالیتهای وبلاگ خوبتان و با تشکر کورش آریامنش

باقری دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:10 http://haqiqat.mihanblog.com

سلام تشگرازلطفتون.راستی یه سوالی دارم ازشما البته اگه راحت باشین میتونین جواب بدین.شما چه قدر به این طالع بینی ها اعتقاد وباوردارین؟

سلام آقای باقزی
من تا 70 % به اون ها اعتقاد دارم وچون امتحانشون کردم و باورم شده دوست داشتم که این مطالب رو به صورت وبلاگ قرار بدم .

کوروش آریامنش شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 21:32 http://www.arja.blogsky.com

درودهای فراوان به مدیر مسئول محترم:
این عید سعید باستانی را به شما و خانواده محترمتان تبریک و تهنیت عرض می کنم و امید وارم سال نو در جهت دستیابی به یک زندگی انسانی باشید0 با آرزوی جامعه انسانی و نابودی جامعه حیوانی، کورش آریامنش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد