اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.
اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.

توسل

 

هزار تن ز درختی تناور آویزان

هزار سر وبدن های بی سر آویزان

به روی خاک پر از سشاخه هی خون آلود

و ز ابرها سر گل های پرپر آویزان

دور جنگل شب جغدجغد چشمک زن

ز چنگ مرگ کبوتر کبوتر آویزان

شکسته های دو آیینه سرخ رنگ و سیاه

یکی ز باختر آن یک ز خاور آویزان

به پنج چشم زمین مانده سایه دستی

ز پنج انگشتش پنج خنجر آویزان

...شب است و بی تو درونم اتاق تاریکی است

ز سقف آن جسد سرد وبی سر آویزان

شب است و بی تو وجودم درخت تبداری ست

زشاخ گردن من میوه سر آویزان

...دو بار چشم تو خندید واز نوازش اشک

شد از دو چشمم دو گوهر آویزان

شبی تو رفتی و من هر دو حلقه چشمم را

به راه آمدنت کردم از در آویزان

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 http://www.galindashi.blogsky.com

ممنون از حضور و حسن نظرتون
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد