اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.
اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.

لاف عاشقی از علی لهراسبی

 

تقدیم به کسی که ادعای عاشقی می کرد  

آهای توی که از اون می نویسی بدون مرام اون از جنس سنگه

اون کسی که لاف عاشقی رو می زد امروز تنهام گذاشت با کلی نیرنگ

ولی بی کسی اندازه داره آخه دل من هم خدایی داره

یه گیتار شکسته همدم من به کلی غریب وبی نشونه

کسی که یه روزی دلش با من بود ببین قلبش شده یه تکه از سنگ

اون کسی که لاف عاشقی رو می زد ببین تنهام گذاشت با کلی نیرنگ

یه گیتار شکسته همدم من به کلی غریب وبی نشونه

برید بهش بگید  فرقی نداره می خواد پیشم بمونه یا نمونه

ولی بی کسی اندازه داره آخه دل من هم خدایی داره

یه گیتار شکسته همدم من به کلی غریب وبی نشونه

آهای توی که از اون می نویسی بدون مرام اون از جنس سنگه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد