اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.
اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.

صفات منفی متولدین اسفند

صفات منفی متولدین اسفند

واقع گریز, گریزگرا ,و ایده آلیست ,نکته سنج, موشکاف, گاها غیر قابل اعتماد و بی فایده

مرموز, تودار ,پنهان کار ,دوپهلو پنهان نازک نارنجی ,بی دقت

سست اراده ,تخیلی, تاحدی بلند پرواز ,آسیب پذیر, غیرعملی و ناتوان

دارای نیروی اراده  ضعیف ,فاقد قدرت تصمیم گیری, زودرنج

نظرات 1 + ارسال نظر
عاشق جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 21:05 http://www.eshghzibast311.blogsky.com

سلام
ممنون که به وبلاگ من آمدید
من متولد اسفند هستم ولی ایجوری که شما نوشتید نیستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد