اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.
اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.

اگر جای برای خوابیدن و  غذای برای خوردن و لباسی برای پوشیدن داری پس تو جزو 75%از آدم های زمینی که خونه دارن.

اگر توی جیب خودت پولی داری و می تونی چیزی که می خوای رو بخری پس تو یکی از 8%از پروتمندهای جهان هستی.

اگر صبح ها سر حال و سلامت از خواب بلند میشی پس تو در نعمت بزرگی قرار داری نعمتی که میلیون ها انسان در این جهان از آن برخوردار نیستند و   به دلیل بیماریشان نمی توانند بیشتر از یک هفته زندگی کنند.

اگر تا حالا از ترس چیزی فرار نکردی و طعم تنهایی در زندگی رانکشیدی وتا حالاتحت فشار و شکنجه قرار نگرفتی پس تو بهتر از 500 میلیون انسان روی زمین هستی.

اگر به مسجد بدون ترس و بدون شکنجه و مرگ می روی تو در نعمتی هستی که 3 میلیارد انسان از آن خبر ندارند.

اگر درحال لبخندزدن و تشکر از خدا هستی پس تو در نعمتی هستی که خیلی می تونن این کارو بکنند ولی این کارو نمی کنند.

اگر این نوشته به دست تو رسید و آن را خواندی تو در دو نعمت بزرگ هستی :

یک :کسی هست که به یادته و به تو فکر می کنه

دومی :تو بهتر از 2 میلیاردانسان روی زمین هستی که نمی توانند به درستی درس بخوانند.

نظرات 1 + ارسال نظر
معراج سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:01 http://rapcode.blogfa.com/

سلام عزیز حالت خوبه احوالت نمیدونم ابجی بهت صدا کنم یا داداشی به من هم سر بزن من کد نویسی اهنگ میکنم وقت کردی بیا بردار بذار تو وبلاگت
ممنون میشم دوستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد