اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.
اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.

احساس می کنم این عشق است این باید عشق باشد کلمات تنها از مقدار می توانند بگویند سخت است تو ضیح آنچه تو با من می کنی تو بهتر از آنچه فکر می کردم هستی کمی صبر کن من نمی فهمم همه چیز دارد قوی می شود دستم را بگیر ولی دارم کنترلم را از دست می دهم برای آکشکار کردن احساساتت پاشو از دستشان مده هر آنچه بدان اعتقاد داری انجام بده که همان درست است. نگران نباش برگرد من هنوز اینجا خواهم بود اگر فکر می کنی باید چیزی بگویی بگو .. چون هیچ کس مانعت نمی شود ساکت نباش ... آزاد باش تا فریادش کنی ذهنت را به سخن آور از درون خالیش کن اگر کاری اذیتت می کند نکن چون هیچ کس نمی تواند مجبورت کند چیزی بنوشی و هیچکس نمی تواند بگوید به چه فکر می کنی.

نظرات 1 + ارسال نظر
ایلیا شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 http://www.persianboy.blogsky.com/

عشق رو هیچکس نمیتونه تعریف کنه
مثل آتیش میمونه
تا توش نسوزی
چیزی متوجه نمیشی!
درضمن ما معمولا از کنار آتیش رد شدن رو عشق میدونیم اما دریغ که
آنرا که خبر شد خبری باز نیامد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد