اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.
اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.

طالع درخواستی

طالع آقا محمد:

متولد30 فروردین سال 88

این آقا در آینده از هوش زیادی برخوردار میشه  و میتونه توی مشاغل کشاورزی، مکانیک ،صنعتی:مهندسی معماری، جراحی و ادبیات موفق بشه. منم براش آرزوی موفقیت می کنم.

پر جنب وجوش، شاد و پر از انرژی متهور و حاضر جواب هست. بی باک و نترس هست و همه میدانند که اون کم طاقت وبی صبر است. اون برای نشان دادن خودش آزادی عمل میخواد و در هر جمعی جلب نظر خواهد کرد.

بهتره زیاد سربه سرش نذاشت چون ممکنه خطرناک و عصبی بشه ! یک دنده و لجباز هستش و کمتر تحت فرمان کسی در میاد. مخالف نو گرایی و مد هستش و خانواده براش خیلی مهم هستش و به خانواده اش اهمیت فراوانی میده ، درواقع به شدت خانواده دوست هست وبه فرزندانش در همه حال افتخار می کند و از آنها انتظار اطاعت مطلق رو دارد و در موردشون جدی وسختگیر است، پرکار وسخت کوش می باشد وبرای کارهای کشاورزی خلق شده است.

مهربان و با وفاست و گاهی با احساس میشود و کمتر دست به عشق وعاشقی میزند. ممکن است اگر عاشق شود در مسائل عشقی و ازدواج مشکل پیدا کند. چیزی که در زندگی مشترک باید از آن برحزر باشد ازدواج ناگهانی  اوست. او کمتر خود را موظف به وفاداری به همسر خود میداند.  

دوران کودکی و نوجوانی آرامی خواهد داشت ولی در جوانی دچار مشکلات ازدواج میشود واگه ازدواج کند همسرش از بی توجهی اون همیشه گله مندست. اون ممکنه شادمانی و رضایت خودش رو در جای دیگری جستجو کنه. در دوران سالخوردگی به مشکلات زیادی دچار میشود.

نخستین‌ برج‌ منطقه‌ البروج‌ یعنی‌ صورت‌ فلکی‌ حمل‌ بر روی‌ سر و مغز حکومت‌می‌کنه. گفته‌ می‌شود که‌ آنها مستعد ابتلا به‌ انواع‌ سردرد به‌ خصوص‌ میگرن‌، آفتاب‌زدگی‌، دردهای‌ عصبی‌ و افسردگی‌ هستند. سوء هاضمه‌ و اختلالات‌ گوارشی‌ و عصبی‌نیز آنها را تهدید می‌کنند و شتاب‌ زدگی‌ و بی‌احتیاطی‌ و کم‌ صبر و طاقتی‌ آنها درمشغله‌های‌ کاری‌ که‌ در مقیاس‌ وسیع‌ جسم‌ آنها را درگیر می‌کنند باعث‌ می‌شود که‌ درخطر مواجهه‌ با انواع‌ تصادفات‌، حوادث‌ و آسیب‌های‌ جسمانی‌ باشند.

اون از  پند واندرز شنیدن، شکست خوردن، انتظار کشیدن بیزار هست.

خوش رنگترین و خوش یمن ترین رنگ ها برای اون قرمز و از سنگ ها یاقوت کبود و الماس هستش که اون از محیط پلید اطرافش محافظت میکنه و در درمان بیماریها میتونه خیلی کمکش کنه.

 ازدواج اون با خانم متولد 96 با موفقیت هست و این خانم میتونه اسباب خوشبختی اون رو فراهم کنه.خانم متولد سال 99 عاشقش میشه و اگه به ازدواج منجر بشه این خانم تا آخر عمر وفادار اون خواهد بود واز جان برایش مایه می گذارد. اما اون علاقه مند به یه خانم متولد95 میشه و برای بدست اوردن موفقیت  در زندگیش  به اون احتیاج پیدا میکنه ولی احتمالش خیلی کمه که اون بتونه با کسی که دوستش داره ازدواج کنه و اگه ازدواج کنه به تفاهم چندانی نخواهند رسید. بهتر هست که از خانم های متولد سال 94 و 89 برحزر باشه و دوری کنه. نسبت به خانم های سال 90 و 91 بدگمان هستو با متولده سال 93 تفاهمی نخواهد داشت. خانم های متولد 97 و98 زیاد تحمل کشیدن بار و رنج زندگی با اون رو ندارن.

نکته آخر: در ماههای مهر و اسفند بهتره مواظب تمام حرکات، گفتار و اعمال خودش باشه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد