اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.
اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.

طالع درخواستی 2

متولد 2 فروردین 67

دارای قدرت عجیبی در وجود خود است، نارام و بیش از حد حساس می باشد. از ناجوانمردی، دوروئی و شایعه پردازی به دور است، دارای شهامت پذیرش و جرات اشتباهات خود را داراست.

لجوج و سرسخت، کم طاقت، بااستعداد، باهوش و با اراده تا لحظه ی آخر عمرش به دیگران محتاج نخواهد بود.

او باید همیشه از استعداد و توانایی های خود در راه درست استفاده کند، ممکن است بعضی از اراد سود جو سر راهش قرار بگیرند و برای منافع شخصی خودشان او را به بیراهه بکشانند.

محبوب خاص و عام می باشد، دارای چشم و ابروهای زیبای می باشد که هر بیننده ای را به خودشان جلب می کنند. کمتر درگیر ماجراهای عاشقانه و عاطفی میشود، خاطر خواه های زیادی خواهد داشت و احتمال کمی وجود دارد در اوایل جوانی ازدواج کند، تنها مشکلی که در زندگی مشترک او را  به خطر می اندازد ازدواج عجولانه و بدون منطق او خواهد بود که ممکن است سبب ساز مشکلات زیادی شود.

در کودکی ممکن است مشکلات زیادی پیدا کرده باشد و هرچه مشکلات و ناراحتی های او کم باشد زندگی موفقی را خواهد داشت.

 هر چه سخت گیر و پرتوقع تر باشد به همان اندازه زندگی سختی را در دوران پیری سپری خواهد کرد اما اگر از سختگیری های خود بکاهد چه بسا دوران پیری شادی را برای خود رقم میزند.

ماه‌ فروردین‌ که‌ اولین‌ ماه‌ از شروع‌ سال‌ محسوب‌ می‌شود، در حقیقت‌ زمان‌ پیدایش‌هر شروع‌ تازه‌ است‌. قوچ‌ جوان‌، ماجراجو، بلند پرواز، تابع‌ امیال‌ آنی‌، پرحرارت‌ وسرشار از انرژیست‌. او هم‌ از نظر فکری‌ و هم‌ از نظر عملی‌ پیشگام‌ است‌ و نقطه‌نظراتی‌ عاقلانه‌ دارد و شخصی‌ خردمند محسوب‌ می‌شود. متولدین‌ فروردین‌ ماه‌ ازهر گونه‌ مجادله‌ای‌ استقبال‌ می‌کند و تحت‌ هیچ‌ شرایطی‌ تغییر عقیده‌ نمی‌دهند و تا به‌اهدافشان‌ نرسند، دست‌ از تلاش‌ و کوشش‌ بر نمی‌دارند. متأسفانه‌ اگر به‌ نتیجه‌مطلوب‌ و دلخواهشان‌ نرسند، خیلی‌ سریع‌ کاسه‌ صبرشان‌ لبریز می‌شود.

متولدین‌ فروردین‌ ماه‌ در روابطشان‌ با دیگران‌ بی‌رو درواسی‌، رک‌، بی‌پرده‌، مستقیم‌ وواقع‌ بین‌ هستند و دوستانی‌ مطمئن‌، سخاوتمند، بلندنظر، بزرگوار، باگذشت‌ و دست‌و دلباز به‌ شمار می‌روند. آنها در عشق‌، عاطفی‌ و در عین‌ حال‌ مشکل‌ پسند و وسواسی‌محسوب‌ می‌شوند. اگرچه‌ در نحوه‌ ارتباطگیریشان‌ با دیگران‌ یک‌ جنبه‌ منفی‌ دارند.آنها به‌ راحتی‌ و به‌ سرعت‌ از کم‌ تحرکی‌ و میانه‌ روی‌ دوستان‌ خود به‌ خشم‌ می‌آیند،ولی‌ خودشان‌ اصلا حساسیت‌ دیگران‌ را در نظر نمی‌گیرند. حتی‌ امکان‌ دارد که‌ به‌بیراهه‌ بروند و دست‌ به‌ ازدواجی‌ نسنجیده‌ و زود هنگام‌ بزنند که‌ احتمالا عواقب‌ وپیامدهایی‌ بد به‌ بار می‌آورد.

ترس به دل راه نمی دهند واصولا شجاع می باشند با همه ی اینها افراد مهربانی می باشند ودر برابر خواسته های دیگران از خود تا حدود زیادی انعطاف نشان میدهند.

بیماری‌ها و مشکلات‌ احتمالی‌ متولدین‌ فروردین‌ ماه‌:نخستین‌ برج‌ منطقه‌ البروج‌ یعنی‌ صورت‌ فلکی‌ حمل‌ بر روی‌ سر و مغز حکومت‌می‌کند. گفته‌ می‌شود که‌ آنها مستعد ابتلا به‌ انواع‌ سردرد به‌ خصوص‌ میگرن‌، آفتاب‌زدگی‌، دردهای‌ عصبی‌ و افسردگی‌ هستند. سوء هاضمه‌ و اختلالات‌ گوارشی‌ و عصبی‌نیز آنها را تهدید می‌کنند و شتاب‌ زدگی‌ و بی‌احتیاطی‌ و کم‌ صبر و طاقتی‌ آنها درمشغله‌های‌ کاری‌ که‌ در مقیاس‌ وسیع‌ جسم‌ آنها را درگیر می‌کنند باعث‌ می‌شود که‌ درخطر مواجهه‌ با انواع‌ تصادفات‌، حوادث‌ و آسیب‌های‌ جسمانی‌ باشند.

در اینجا دو سنگ خوش یمن را برایتان معرفی می کنم که میتواند شما را حل مشکلات زندگی و بیماریتان به شما کمک به سزای داشته باشند. استفاده از سنگ خوش یمن ترین سنگها، سنگ یاقوت کبود والماس است. خوش یمن ترین رنگ ها  برای شما رنگ قرمز می باشد.

علاقمندیها: فعالیت‌ و حمله‌، اولین‌ نفر و پیشگام‌ بودن‌ در همه‌ امور، تلاش‌ جدی‌ ورسیدن‌ به‌ قهرمانی‌ و اهداف‌ دفاعی‌
بیزاریها: انتظار کشیدن‌ و سرگردانی‌، پذیرفتن‌ شکست‌، تحمل‌ مخالفت‌ و تضاد وگوش‌ فرا دادن‌ به‌ پند و اندرز دیگران‌

نکته:برای ازدواج هیچ وقت شریک زندگیتان را از بین دو سال 77 و 73 انتخاب نکنید و از خانم های متولده این دو سال برحزر باشید، آنها ممکن است زندگی شما را به آشوب و جهنم بکشانند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد