اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.
اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.

ای تک رویای زندگیم،ای تنها عشق من،ای بی ریاترین هستی،ای قشنگترین ترانه وای بهترین بهانه زندگی ام

چقدر خوشحال وشادم از اینکه دارم این فایل رو برات مینویسم و شادی من بیشتر هم میشه وقتی که تو عزیز دلم این فایل رو میخونی.

شاد وخوشحالم از اینکه باز هم فرصت دارم با تو باشم و از لحظات عاشقی با تو بودن لذت ببرم و میتونم عشقی که در دلم نسبت به تو دارم رو بدون هیچ شرم وحیای و یا هیچ واهمه گناه وترسی تقدیمت کنم و از اینکه چقدر به تو علاقه مندم برات بگویم و بنویسم.

از اینکه با تو هستم احساس شعف وسرور دارم و این را باور داشته باش که هیچگاه از اینکه با تو هستم احساس پشیمانی نکردم و نخواهم کرد چون تو هدیه آسمان هستی و بوی از رحمت خدا رو با خودت داری،وجودت پر از صفا وصمیمیت هست و مطمئنم هیچوقت بدی های زمانه اون را به ناپاکی و پلیدی آغشته نمی کنند.

تو برای من یکی هستی،یه آقای عاشق دوست همدم و برادر آسمانی هستی که با وجودت به زندگی خشک وبی آب وعلفم آب حیات دادی و درخت وجودم را با کلام گوهر بارت پر از میوه های آسمانی کردی.

امروز دلم میخواست با زیباترین وازهای دنیا و آسمان تو را تفسیر کنم  اما مهربانم واژه های درهم آمیخته زمینی ها در حد و لیاقت  شخصیت و خوبی های تو نیستند جز اینکه میتوانم بگویم با تمام وجودم دوستت دارم و امروز هم به حرمت نفس های پاکت نفس آدمیت را می کشم.

امروز خدا را شاکرم که به کوچکی قلبم نگاه نکرد و تو را به وسعت رحمت بی کرانش برکت زندگیم قرار داد و به زندگیم معنا بخشید.

بخوبی میدانم که حضورت در کنارم گرچه  دور از من هستی تکیه گاه امنی برای اثبات بودنم هست و بخوبی میدانم زیبایی این زندگی را هم با حضورت احساس میکنم و امروز اگر دست به قلم برداشتم و از عشق تو مینویسم باز هم از بودنت در کنارم سرچشمه می گیرد. امیدوارم که بتوانم تا آخرین نفسم احساحساتم را به تو تقدیم کنم  تا علاوه بر اتمام حجت دوستی جانم را نیز فدات کنم.

آری، امروز که این را مینویسم فقط تو را در دل دارم و فقط تو در گوشم ترانه عاشقی را خواندی و علاوه بر عشقت عشق خدا راهم در دلم بیشتر از قبل نشاندی و باز هم خدا را شاکرم که تو را سر راه زندگیم قرار داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد