اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.
اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.

عید اومد بهار اومد تو دوری اما

 

دوست دارم آفتاب بشم تا نور بارونت کنم

دورتو بگردم و این دل رو مجنونت کنم

آسمون بشم برات ستاره بارونت کنم

یه جون خالی دارم میخوام که قربونت کنم

دوست دارم کفتر بشم تو آسمون پر بزنم

برم تو اوج عشق سری به دلبر بزنم

بشینم رو بوم یار لونه و چنبر بزنم

اگه اون در باز نکرد تا به سحر در بزنم

همیشه با اینکه این دل نگرونه

یه بهار پشت زمستون و خزونه

میدونم که خدای ما چه مهربونه

ما رو باز به همدیگه میرسونه

دوست دارم با تو باشم تا باشه دنیا

هم تو بیداری و هم تو خواب و رویا

واست آواز بخونم مثل قدیما

گل اومد بهار اومد میرم به صحرا

عاشق صحرایم ...

عید اومد بهار اومد تو دوری اما

عید اومد بهار اومد تو دوری اما

همیشه با اینکه این دل نگرونه

یه بهار پشت زمستون و خزونه

میدونم که خدای ما چه مهربونه

ما رو باز به همدیگه میرسونه

این ترانه ی قشنگ رو تقدیم به کسی که دلم داره براش پرپر میزنه می کنم...

نظرات 3 + ارسال نظر
یاسمن جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 15:23 http://yas-sefid.mihanblog.com

سلام
خیلی خوبه که تو وبلاگتون همه چی پیدا میشهموفق باشید.

کارینو جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 18:20 http://shoele.blogsky.com

سلاااااااام
خودت گفتی بیام تا بام طالعمو بگیری

ممنون که بهم سر زدی
وبلاگ جالبی داری... متنوعه

خب حالا بگم تولدم کیه
13/12/61

سیزدهم اسفندماه

دستت هم درد نکنه

منتظرماااا...میبوسمت

سلام عزیزم
به همین زودی طالع ماهت رو توی وبلاگ میذارم
خوشحالم که سر زدی

عیدت مبارک چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 21:20

ایشالله سال خوشی داشته باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد