اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.
اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.

آدم با یه غم نمیتونه بسازه

 

 آدم میتونه با خیلی از غم هاش بسازه

با غم نداری هاش

با غم غریبیش

با غم دلتنگی هاش

با غم از دست دادن عزیزانش

با غم شکست خوردن و زمین خوردنش

با غم دشمنان و حسودانش

خلاصه خیلی غم ها هستن که ما میتونیم هضمشون کنیم و باهاشون کنار بیایم اما یه غمی هست که نمی تونیم باهاش کنار بیایم

غم اینکه بهت تهمت ناروا بزنن و بخاطر کاری که نکردی بهت اهانت کنن

باهاش نمیشه ساخت و تا عمرداری باید غمش رو بخوری که مگه باهاشون چکار کردی که اینکارو باهات کردند؟

خدایا خودت پناه منی، می بینی که چطوری دلم رو شکست و در عین بی خیالی ترکم کرد!

اما خدایا خودت دلم رو شاد کن

نظرات 3 + ارسال نظر
الهه سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 20:22 http://elahename.blogsky.com

سلام پریا جان
ممنونم اومدی پیشم
تهمت زدن اصلا کار درستی نیست فقط خدا همه رو به راه راست هدایت کنه
بازم بیا پیشم
من لینکت کردم شما هم دوست داشتی لینک کن دوست من

میثم سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 20:36 http://shamimedost.blogsky.com

سلام. با تشکر
وبلاگ شما بسیار زیباست. مضامین فکری با وبلاگ بنده بسیار هم جهته. خوشحال میشم همیشه به من سر بزنید.

؟!!! چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 21:05

از کجا معلوم، شاید در اینکارش حکمتی بود
شاید خواسته بود محکت بزنه و و نتیجه دوستی خودش رو باهات بسنجه اما باور کن که به پاکیت ایمان داشت ولی خواست دلش آروم بگیره.
----------------------------------------------
ابراهیم/ع/ به خدا گفت: میخواهم ببینم چگونه مردگان را زنده میکنی!! خداوند فرمود ای ابراهیم، آیا به قدرت من ایمان نداری؟ ابراهیم جواب داد، آری که ایمان دارم ولی خواهم که دلم آرام گیرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد