اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.
اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.

پاسخ چند نظر

 

سال نوی شما هم مبارک

خوشحالم که به وبلاگم سر زدی و به قاصدک های پست نشده من نظر دادی

عیدی قشنگی بود که میشد بهم بدی و دلم رو شاد کنی

اما آبی که ریخته شده رو دیگه نمیشه جمعش کرد،  تو کاری که دلت خواسته بود رو انجام دادی و حرفی رو که نباید بزنی زدی.

هنوز یادم نرفته که توی اون پیام چی برام نوشته بودی و چطوری منو خطاب کردی! چقدر با اون پیام ارادت و دوستی خودت رو رسوندی و چقدر برای اون کسی که اونو پاره ی تن خودت میدونستی احترام قائل بودی!

تو خودت بهتر میدونی که چکاری کردی و چی گفتی؟!

هیچوقت ازت نخواستم قدردان محبت هام بشی یا برام هدیه بگیری و یا همیشه همیشه کنارم بمونی ولی دوست داشتم که برام احترام قائل باشی و بهت گفته بودم اگه به عشق و دوستی من و حداقل به یکی از نوشته های که برات مینویسم شک داشته باشی باید از کنارم بری که برگشتی و بهم گفتی:

در عدالتگه من  اهل بهشتند همه *** چون که خود اهل خطا بودم و آدم گشتم

کاری که کردی نه رسم عاشق داری بود و نه رسم خواهر داری! تو در حقم اشتباه کردی.

نظرات 1 + ارسال نظر
ویرایش جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 13:53

اگه تونستی تصحیش کن
------------------------------
در عدالتگه من اهل بهشتند همه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد