اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.
اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.

لو کنت تعرف کم أحبک...

 

لو کنتَ تعرفُ کم أحبکَ...
لم تعاملنی کفرعونٍ...
ولم تفرضْ شروطکَ مثلَ کلِ الفاتحینْ..
لو کنتَ تعرفُ کم أحبکَ..
لم تکرسنی کأرضٍ للفلاحةِ..
شأنَ کلِّ المالکینْ...
لو کنتَ تعرفُ کم أحبکَ..
لم تعاملنی ککرسیٍّ قدیمٍ..
لو کنتَ تعرفُ کم أحبکَ...
ما قمعتَ...
ولا بطشتَ...
ولا لجأتَ لحدِّ سیفکَ..
مثلَ کلِ الحاکمینْ...

اگر می دانستی چقدر دوستت دارم ...!مانند یک فرعون با من برخورد نمی کردی
و شرط و شروط هایت را مثل تمام فاتحان به من املا نمی کردی
اگر میدانستی چقدر دوستت دارم. ..!مانند تمام مالکان
مرا چون زمینی برای کشاورزی وا نمی گذاشتی
اگر می دانستی چقدر دوستت دارم...!

اگر می دانستی چقدر دوستت دارم...!
مانند میزی قدیمی با من برخورد نمی کردی
اگر می دانستی چقدر دوستت دارم
قمع نمی کردی
..
و نمی زدی
..
و به شمشیرت پناه نمی آوردی

مثل تمام حاکمان

نظرات 1 + ارسال نظر
آریا باکس پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 16:31 http://Aria-Box.Mihanblog.Com

لطفا 5دقیقه تا آخر بخوانید:
آیا آمار بازدید بالا میخواهید؟
از آمار کم خود خسته اید؟
گوگل شما را پیدا نمیکند؟
آیا مطالب مفید شما به هدر میروند؟
چاره کار چیست؟
آریا باکس
لینک باکس آریا باکس با روشی های متفاوت آمار شما را به طور دائمی و به طور شگفت انگیزی بالا میبرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد