اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.
اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.

مرثیه حضرت علی(ع) در فقدان صدیقه ی طاهره(س)

 

مرثیه حضرت علی(ع) در فقدان صدیقه ی طاهره(س):

ای کاش جان من هم همراه با آه از بدنم خارج شود ای فاطمه، بعد از تو هرگز در زندگی خیرو برکتی نیست و من می گریم زیرا بیم دارم که بعد از تو زندگیم طولانی شود.

و نیز می فرماید:

اینکه بعد از رحلت رسول خدا زهرا را از دست دادم و خود دلیل بر اینست هرگز دوستیها جاودانه نخواهد بود ماند و از هم خواهد گسیخت.

و باز می فرماید:

زندگی چگونه می تواند بر من خوشایند باشد بعد از رفتن آنها( رسول اکرم و حضرت فاطمه) سوگند به جان تو این که می گویم اصلا امکان پذیر نیست که انسان مایل است دوستش همیشه نزدش باشد ولی باید بداند چنین چیزی غیر ممکن است.

منبع: کتاب المراقبات

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد