اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.
اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.

یه سوال دارم؟!



یه سوال؟!

سلام

حالت چطوره؟ خوبی؟

اردیبهشت ماه خیلی خیلی مواظب خودت باش(با توجه به طالع ماه تولدت دارم میگم)

 و بخاطر چیزهای بیخود خودت رو ناراحت نکن

امیدوارم که توی این ماه از لحاظ بیماری دچار مشکل نشی، منم برات دعا میکنم.

غرض از مزاحمت اینه که چند وقتی میشه پاره تن تو کتاب طهارت جلد اولش رو تموم کردم، میخواستم بپرسم

چطوری میتونم جلد دومش رو تهیه کنم؟!

اگه در این مورد راهنمایی کنی ممنون میشم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد