اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.
اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.

دیشب خوابت رو دیدم۳



باز هم خوش به حال خودم...

دیشب باز هم به خوابم اومدی...

خلاصه خواب: راننده ی ماشین  بودی، خواب دیدم که یه ماشین داشتی و منو با ماشینت به پتروشیمی ماهشهر محل کارآموزیم هر روز میرسوندی! توی اون خواب طریقه ی نگاه کردن ها مون به هم طوری بود که انگار تازه میخواستیم با هم آشنا بشیم و از قبل با هم هیچ آشنایی نداشتیم.

***

دلیل این خوابی که دیدم شاید این باشه که دو هفته ی میشه که دارم کارآموزی در یکی از پتروشیمی های ماهشهر میرم. تمام مسیر رفت و برگشتم که توی ماشینم رو همش به یادت هستم و خاطراتی رو که با هم گذروندیم رو به خاطر میارم و مرور میکنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد