اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.
اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.

بخشیدم

  

من بخشیدم 

 

و نمیخوام هم با این بخشیدنم منتی روی سر تو بذارم  

تو خیلی کارها برام انجام دادی و در خیلی جاها منو از خواب غفلت بیدار کردی 

 

گرچه با زبونت زخمی به دلم گذاشتی ولی مانع از این نمیشه که همه ی خوبی های که بهم کردی رو فراموش کنم.  

 

امیدوارم که از این به بعد در نقش خواهر و بردار خوبی برای هم باشیم. 

 

می بخشی که دیر دارم می بخشمت ولی به اون اندازه ی ناراحت بودم که واقعا از صمیم قلبم نمی تونستم اینکارو بکنم. 

 

به هر حال منو ببخشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد