اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.
اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.

همه ی شهر را به شکل و شمایل تو می بینم!!!



همه ی شهر را به شکل و شمایل تو می بینم!!!

نمیدونم چرا وقتی توی شهر راه میرم اکثریت رو به شکل و شمایل تو می بینم؟

مجنون فقط می گفت تمام شهر لیلی رو لیلی می دید اما من شهری که حتی تو درش پا هم نذاشتی رو تو می بینم؟!

هر جا میرم تصویر چهره ات جلوی چشام مجسمه، بدون اینکه بخوام توی عالم خیال برم به وضوح میتونم چهره ات رو مجسم کنم!!!

همه ی زادگاه من تو شدی... گاها احساس میکنم دارم دیوونه میشم...

اون صورت ماهت... اون لبخندت... اون چشمات... بیشتر اوقات منو از خودم بیخود می کنن!

نمیدونم از اینکه داره همه چیم تو میشی احساس خوشحالی کنم یا ناراحتی؟

اصلا نمیدونم دارم چی می نویسم و یا اینکه تو درکم میکنی چی میگم یا نه؟!

نظرات 1 + ارسال نظر
سوگند چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 13:36 http://www.sogandneveshte.blogsky.com

سلام عزیزم
چقد خوشحالم که یکی هست که زندگیش مثل منه
منم همه ی افراد رو شبیه اون می بینم هر کسی رو که می بینم یه اشتراکی رو با اون پیدا می کنم
انگار تمام زمینی ها دارن شبیه اون می شن
ولی بنظرمن که خوب نی ادم هر ثانیه عاشق تر میشه و اگه درک نشه هم داغون میشه
خوشحال میشم بهم سر بزنی عزیزم

خودمم موندم که چکار کنم
نمیدونم احساس خوشحالی کنم یا ناراحتی؟!
از خودمم متعجبم
دچار توهم شدم!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد