اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.
اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.

الهم عجل لولیک الفرج



مهدی جان

سوالی ساده دارم از حضورت


من آیا زنده ام وقت ظهورت


اگر که آمدی من رفته بودم


اسیر سال و ماه و هفته بودم


دعایم کن دوباره جان بگیرم


بیایم در رکاب تو بمیرم


الهم عجل لولیک الفرج

نظرات 2 + ارسال نظر
سیاه و سپید جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:22 http://siyahosepid.blogsky.com/

سلام
ممنون از این اشعار زیبا و مطالب عالی که گذاشتید
سر فراز و پیروز باشید.

ممنون و متشکر از حضورتون

م.ر جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:47

ای خوش آنروزیکه آن خورشید نور
از کنار کعبه فرماید ظهور
قلب ها را مُهر هم عهدی زند
از حرم بانگ أنا المهدی زند

( اللهم عجل ولیک الفرج )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد