اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.
اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.


نظرات 2 + ارسال نظر
حمیدرضل چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 21:45 http://alharam.mihanblog.com/

سلام آبجی.
این سوال رو که کردی من از استادام پرسیدم که گفتند بعضی از آنها خیلی اندک اند و بعضی مثل شیخیه و سلیمانیه و .... به کار خود با تمام قوا ادامه می دهند.
اگر اطلاعات جدیدی گرفتم به شما هم میگم.
منتظر سوالاتون هستم.
راستی اگر اطلاعاتی بدست آوردید از ما هم دریغ نکنید.
باتشکر

سلام
ممنون که جواب سوالم رو دادین
حتما اگه چیزی دستگیرم شد بهت خبر میدم
باز هم ممنون

م.ر شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:29

آره بخدا!! کو سرباز ؟!!
--------------------------
وبلاگ خوبی داری اما سعی کن یک عنوان رو دنبال کنی و از درج مطالبهای پراکنده خودداری کنی - کمی هم زینتش کنی بد نیست و اینکه سعی کن تبادل لینک داشته باشی تا بازدید کننده هات بیشتر شند
انشاءلله که خداوند به خاطر این زحمتات و مجاهدت هات به شما اجر و خیر عطا کنه.
موفق باشی خواهر جون

اگه بخوام یک مطلب رو دنبال کنم باید چندتا وبلاگ داشته باشم؟!
من توی این وبلاگ سعی کردم مطالب رو بصورت موضوع بندی از هم جدا کنم و اگه کسی دنبال مطلب خاصی باشه میتونه به موضع بندی وبلاگ رجوع کنه و مطلب مورد نظرش رو پیدا کنه
***********
اگه وقت کنم یه رنگ و روی هم بهش میدم
تبادل لینک هم آمار وبلاگ رو بالا نمی بره!!!
تا نری به وبلاگ ها نظر بدی کسی نه به وبلاگت سر میزنه و نه نظر میده!!!
*******
ما دیگه دنبال اجر و خیر نیستیم فقط و فقط لقاء خودش رو خواهانیم و بس/ الهی که مستحق این دیدار باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد