اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.
اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.

عید نیمه شعبان مبارک

کاش از دلبر نشانی داشتیم / بر سر کویش مکانی داشتیم

از برای مهدی صاحب الزمان / کاش در دل جمکرانی داشتیم 

ولادت وارث رسولان و جانشین جانشینان، مظهر عدل خدا، پاک کننده آثار انحراف و هوا پرستی گردآورنده تمام سخنان بر محور تقوی، نصر و فتح نزدیک خدا، رابط آسمان و زمین این عید بزرگ رو به همه ی محبین ایشان تبریک می گم.
تعجیل در فرج آقا صلوات 


نظرات 3 + ارسال نظر
م.ر چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 17:25

سلام
میلاد یگانه فخر زمین و آسمان حضرت مهدی موعود رو به شما خواهر بزرگوارم و خانواده گرامی و ارجمندتون تبریک و شادباش عرض میکنم/همیشه ایام بانشاط و تندرست باشید

علیک السلام
منم این روز بزرگ رو به شما و خانواده تون تبریک و تهنیت عرض می کنم
التماس دعا

محب اهل بیت پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 00:21 http://golemouod.blogfa.com

سالروز ولادت گل موعود(عج) رو به شیعیان و محبان و منتظران این بزرگوار تبریک میگم و از همه التماس دعا دارم!
لطف دعام کنین
علی علی

حمیدرضا چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:07 http://alharam.mihanblog.com/

سلام
با " فرقه های شیعه 13 و 12 " به روزم.
آخرین پست " فرقه های شیعه " می باشد.[لبخند]

راستی در نظرسنجی شرکت کنید.
در پناه حق[خداحافظ]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد