اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.
اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.

عرض تسلیت شهادت امام علی (ع)



باز امشب عشق تنها میشود " زخم سهم فرق مولا میشود" میشود امت یتیم و بی امام" عشق ناکام و عدالت ناتمام"

شهادت امام علی(ع) را به همه ی شیعیان تسلیت میگم.

نظرات 1 + ارسال نظر
alimoharramzadeh پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 http://dearfriends.blogsky.com

سلام خوش حال شدم که به وب من بازم سرزدی
اول از همه شهادت امام علی رو تسلیت عرض می کنم
اگه خواهر من تلفنتون کلا قطع باشه یعنی نتونی زنگ هم بزنی از مخابراته اگه
بعد از dial می نویسه username or password یعنی از کارتت هستش
اگه از اینا نیست شاید اشکال از کامپیوترت هستش مودمش سوخته یا خرابی ها ی دیگه چون می تونی از کافی نت بری اما از خونه نه

سلام
خواهش میکنم
تلفن قطع نیست
مودم نسوخته
کارت هم هنوز تموم نشده
مخابرات داره اینترنت های کارتی رو بخاطر جرایم رایانه ی جمع میکنه/ اینو یه نفر بهم گفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد