اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.
اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.

امروز روز تولدم بود

امروز روز تولدم بود،از سه روز قبلش هم پیام های تبریک دستم میرسید و بسی جای شکر داره که هنوز هم اهل وفای وجود دارند که صادقانه منو یاد می کنن...بعضیا هم هستن تا الان که داره روز تموم میشه بهم تبریک نگفتن و ما هم از اونها انتظار هدیه که نداریم ولی امیدوارم با دعای خیری منو در دلشون یاد کنن!!!
نظرات 5 + ارسال نظر
غریبه ی وبگرد سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 18:27

من هم گذر می کردم
گفتم یک تبریک بهت بگم
مبارک باشد تولدت

سللللام رهگذر
ممنون از پیام تبریکت

محدثه سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 20:22 http://www.sayeeroshan.blogsky.com

تولدت مبارک

سلاام ممنون گلم

حمیدرضا جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:53 http://alharam.mihanblog.com/

سلام آبجی......

واااااااااااااااای تولدتون مبارکــــــــــــــــــــ........

انشالله درپناه حق و امام رضاع زنده باشیبن......

سلام داداش
ممنون از پیام تبریکت
همینکه امام رضا میری ما رو دعا میکنی خودش یه نعمتی هست که باید شکر گذارش باشم
بازهم ممنون

حمیدرضا یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 20:57 http://alharam.mihanblog.com/

سلام

پست تون زیبا بود[گل]....

با مطلب " بابا... " آپم....

منتظر نظرات تونم....

درپناه حق و امام رضاع باشین[گل]...
یاعلی ع[گل]....

سلام داداش سر زدم و خوندم عالی بود

و خدایی که در همین نزدیکی است ... پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 15:20 http://khodaymann.blogfa.com

"خداوند"تنها روزنه امیدیست که هیچگاه بسته نمیشود...تنها کسی است که با دهان بسته هم میتوان صدایش کرد...با پای شکسته هم میتوان سراغش رفت...تنها خریداریست که اجناس شکسته را بهتر بر میدارد...تنها کسی است که وقتی همه رفتند"میماند...وقتی همه بهت پشت کردند آغوش میگشایدووو"خدا"را برایتان آرزو میکنم..........
بالاخره بعد از چند اساسی اومدمو وقت آپ کردم ...
خوشحال میشم قدم رنجه بفرمایین ... یاحق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد