اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.
اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.

دلتنگتم آقا جان...


السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

  این دل من باز هم هوای حرم داره

این راه دور هم خبر از من نداره


نظرات 4 + ارسال نظر
sogand سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 13:36 http://www.sogandneveshte.blogsky.com

سلام عزیزم من لینک دارم خوشحال میشم که تو هم منو قابل بدونی عزیزم

سلام مهربان
لینک شدی

یه منتظر سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 21:52 http://rahsafar313.blogsky.com

بسم الله الرحمن الرحیم

انشاءالله به زودی قسمت همه شما بشه زیارت آقا
امام حسین فرمود هر کجا که ذکر ما گفته بشه اونجا حرم ماست.
زیارت از نزدیک هم توفیق مضاعف هست اما همین که آدم دلش می گیره روبه مشهد بایستید و این صلوات خاصه امام رضا رو بخونید و قلبا یقین کنید که امام رضا داره می شنود و محبتش رو به ما نثار می کنه. توی ذکر اذن دخول حرم هم آمده که :
شْهَدُ أَنَّکَ تَشْهَدُ مَقَامِی وَ تَسْمَعُ کَلَامِی و ترد سلامی
یعنی (آقا جونم ) گواهی می دم صدای منو می شنوی منو می بینی و جواب سلام منو می دی....

حالا با این دید امام رضا رو صدا بزنید و ازش بخواهید. اونوقت هست که احساس می کنید امام داره توجه می کنه و با اون نگاه مهربونش داره به ما نگاه می کنه. نشونش هم دل شکسته ماست و اشکتون که دیگه امون نمی ده....
یا امام رضا...
اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی الامامِ التّقی النّقی و حُجَّّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثری الصّدّیق الشَّهید صَلَوةَ کثیرَةً تامَةً زاکیَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه کافْضَلِ ما صَلّیَتَ عَلی اَحَدٍ مِنْ اوْلیائِکَ.

اللهّمَ صَلّ عَلی عَلیبنْ موسَی الرّضا المرتَضی الامامِ التّقی النّقی و حُجَّّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَو مَن تَحتَ الثری الصّدّیق الشَّهید صَلَوةَ کثیرَةً تامَةً زاکیَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه کافْضَلِ ما صَلّیَتَ عَلی اَحَدٍ مِنْ اوْلیائِکَ.


ترجمه:خدایا
رحمت فرست برعلی بن موسی الرضا امام با تقوا و پاک و حجت تو بر هر که روی زمین است و هر که زیر خاک، رحمت بسیار و تمام با برکت وپیوسته و پیاپی و دنبال هم چنان بهترین رحمتی که بر یکی از اولیائت فرستادی

من هم هر موقعه که قسمت زیارت پیدا میکنم نائب الزیاره و دعا گوی همه شما هستم.

با تشکر

علیکم السلام
واقعا نمیدونم جواب این نظر با محبتتون رو چی بدم؟
فقط میتونم بگم ممنون از لطفی که به من حقیر دارید
و یقینا نیازمند دعا و نیابت زیارت شما هستم/ملتمس دعا

یه منتظر چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 21:53 http://rahsafar313.blogsky.com

سلام خواهش میکنم فقط به خودم گفتم مطلب قشنگی هست در مورد امام زضا بزارم هم شما خواهر خوبم و دیگران استفاده ببرید.


ممنون میشم برای وبم از نظراتتون استفاده ببریم

با تشکر

سلام
اومدم و سر زدم

یه منتظر شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 22:43 http://rahsafar313.blogsky.com

سلام

ممنون خدا خیرتون بده و در کارهاتون موفق ان شاءالله

برام دعا کنید

با تنشکر

علیکم السلام
ممنون از دعاتون
اگه خدا قبول کنه دعاگوی شما هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد