اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.
اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.

حالی برای نماز-خاطره ای از شهید برونسی

 

یک ساعتی مانده بود به اذان صبح. جلسه تمام شد. آمدیم گردان. قبل از جلسه هم رفته بودیم شناسایی. تا پام رسید به چادر، خسته و کوفته ولو شدم روی زمین. فکر میکردم عبدالحسین هم می خوابد. جورابهایش را در آورد. رفت بیرون! دنبالش رفتم.

پای شیر آب رفت. آستین ها را داد بالا و شروع کرد به وضو گرفتن. احتمال نمیدادم حالی برای خواندن نماز شب داشته باشد.

خواستم کار او را بکنم، حریف خودم نشدم. رفتم توی چادر و دراز کشیدم. زود خوابم برد.  

 

اذان صبح آمد بیدارمان کرد. بلند شدم و پلک هایم را مالیدم. چند لحظه ای طول کشید تا چشمهام باز شد. به صورتش نگاه کردم. معلوم بود که مثل هر شب، نماز باحالی خوانده است.

خاک های نرم کوشک- شهید برونسی

نظرات 1 + ارسال نظر
یه منتظر سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 22:05 http://rahsafar313.blogsky.com

سلام عرض ادب

خیلی قشنگ وبتون ممنونم از شما خدا خیرتون و حفظتون کن

با تشکر

سلام بزرگوار
ممنون از نظرات و حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد