اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.
اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.

 

تنهاییَ م مرا که به دست گناه داد

آغوش تو به روح سیاهم پناه داد

احساس بی کسی و یتیمی تمام شد

وقتی خدا مرا به حریم تو راه داد

معنای ارتباط من و تو همین و بس:

طفلی گدا که دست خودش را به شاه داد

تشبیه تو به ماه و به خورشید کوچک است

خورشید از تو نور گرفت و به ماه داد

باید کبوترانه به گنبد نگاه کرد

حالا که دوست فرصت پلکی نگاه داد  

 

نظرات 3 + ارسال نظر
حمیدرضا سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 00:32 http://alharam.mihanblog.com/

وعلیکم سلام....

ممنووون که دعا میکنین....

بله... ان شالله ازین چهارشنبه میذارم مطلب امام رضایی...

وعکس های خودم رو میذارم....

سلام
ممنون

یه منتظر سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 15:39 http://rahsafar313.blogsky.com

از راه دور
مولا جان
به پا بوست اومدم
لایق نبودم اما با هزار امید اومدم

همچو کبوتر دور حرم پر میزنم

بس که تو خوبی
فقط به تو سر میزنم

مولا آقا به بین که خسته شدم
مولا آقا به بین شکسته شدم

یا علی بن موسی الرضا

ممنون خیلی قشنگ بود ان شاءالله رفتم حرم نائب الزیاره و دعاگوتون هستم.

با تشکر

سلام
ممنون از دکلمه ی قشنگ تون
با نائب الزیارتتون ما رو شرمنده می کنید
بی نهایت ممنون و متشکرم

YAS چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:51 http://YAS6922.BLOGFA.COM

واقعا داداش دلمونو هوایی کرد خدا خیرت بده

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد