اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.
اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.

اعتبارات محض

نظرات 2 + ارسال نظر
بانوی شهر یکشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:10 http://banoeshahr.blogskay.com

خدا قوت دوست عزیز بهتون تبریک میگم اجرتون با خدا به خاطر این وبلاگ دینی که دست کردین من به جوونای مثل شما افتخار میکنم

سلام بر بانوی شهر
ممنون از حضورتون

یه منتظر پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:09 http://rahsafar313.blogsky.com

بسمه تعالی

سلام و وقتتون بخیر وبلگتون هم خیلی قشنگ ولی انگار خیلی وقت تغییر ندادید

یه خواهش دارم برای امشب که شب لیله الرغائب برای فرج اقا دعا و برای همه

جوان ها دعا کنید و من شما رو و شما هم من رو فراموش نکنید برای دعای خیر

برای خوشبختی من و تموم جوان ها هم دعا کنید ممنون

التماس دعا مخصوص یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد