اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.
اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.

نحوه قرآن خواندن



یک نوع قرآن خواندن این است که انسان مثل یک مستمعی
بنشیند پای صحبت خدای متعال.

خدای متعال دارد با شما حرف می زند.


مثل اینکه از یک عزیزی،

از یک بزرگی،
نامه ای به شما رسیده باشد.

شما نامه را می گیرید می خوانید.

برای چه می خوانید؟
برای اینکه ببینید چه برای شما نوشته.

قرآن را اینجوری بخوانید.


این نامه خدای متعال است.


١٣٨٦/٠٦/٢٢


نظرات 2 + ارسال نظر
سید وحید موسوی سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 23:44 http://sydvahidmoosavi.blogsky.com

واقعا . ای کاش این مسئله تو جامعه جا بیفته و قرآن از یک کتابی که صرفا در مجالس عزا کاربرد داره ، تبدیل به کتاب زندگی بشه.
وبلاگ زیبا همراه با مطالب تاثیرگذاری دارید. من جسارتا شما رو تو وبم لینک کردم. براتون آرزوی سعادت و بهروزی دارم.

سلام
ممنون از نظرخواهی که دادید
******
شما هم با افتخار لینک شدید

وولی ملایری جمعه 16 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:32 http://yadeyaranejebhe.blogfa.com

سلام علیکم. وب سایت خوبی دارید اگر به سخن حکیمانه هر کدام از این بزر گواران، عمل کنیم زندگی سعادتمندانه ای را برای خود رقم زده ایم وعاقبت به خیری در انتظار ما است. موفق باشید درودبرشم

علیکم السلام
متشکر از حضور سبزتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد