اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.
اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.

امان از روز حسرت


یک روزی هم خواهد رسید که در محضر حق

بگویم:

«خدا جان!

لطفا پرونده ام را باز نکن!

بوی گندش تمام محشر را میگیرد...»

***

امان از روز حسرت...

روزی که واقعیت ها برای انسان آشکار خواهد شد؛

روزی که میفهمیم تمام هستیمان را به باد داده ایم

و در ازایش دو تکه کاکائو گرفته ایم...

روزی که میفهمیم که مائی که باید بار ها را به دوش میکشیدیم،

بار خودمان را هم حمل نکرده ایم...

خدا شاهد است که برای عذاب ما

همین "حسرت" کافی است...

دیگر نیاز به آتش دوزخ نیست،

آتش حسرت از تمام آتش ها سوزاننده تر است.


نظرات 1 + ارسال نظر
سید وحید موسوی سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 23:46 http://sydvahidmoosavi.blogsky.com

تنها دعا و درخواست و آرزوی من اینه که خداوند متعال در روز قیامت اعمال من رو با ترازوی لطف و رحمتش بسنجه نه با ترازوی عدالتش که در این صورت من حسابی کم میارم.

سلام
امیدوارم که خدا همه ی ما رو مورد رحمت و حنان خودش قرار بده
الهی آمین
********
ممنون از حضور سبزتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد