اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.
اولیای محبوب خدا

اولیای محبوب خدا

باسلام. مطالب این وبلاگ رو تقدیم به ساحت مقدس بانوی دو عالم فاطمه سلام الله علیها و ابیهاو بعلها و فرزندانش می کنم.

داستان شگفت حمال تبریزی


(((("داستان شگفت حمال تبریزی"خیلی قشنگه حتما بخونید))))
♥•٠·
در خیابان شمس تبریزی تبریز،مقبره ای وجود داره به نام حمال تبریزی.داستان این حمال ازین قرار بوده که روزی مثل همیشه مشغول باربری تو بازار تبریز بوده که یه دفعه میبینه کارگر بنای سقف بازار،پاش لیز خورد و افتاد پایین،با توجه به ارتفاع سقف تا کف،مرگ کارگر حتمی بوده ولی همه میبینن یه دفعه حمال داد زد:خدایا بگیرش!اون کارگر بینوا هم بین زمین و آسمون معلق موند و به راحتی اومد پایین.همون موقع بود که همه ریختن به دست و پاش که ما تو رو نشناختیم و ما رو هم دعا کن و...ازش پرسیدن چه جور این کار رو کردی؟حمال جواب داد:یه عمر خدا گفت و من گفتم چشم،یه بارم من گفتم و خدا گفت چشم.
شب که شد حمال به خدا میگه؛خدایا حالا که سرم فاش شد دیگه نمیخوام زنده باشم. دعاش مستجاب شد و صبح از دنیا رفت و تو این آرامگاه دفن شد.
♥•٠·

نکات:
1.هیچ کس رو دست کم نگیریم، خصوصا طبقه مستضعف رو. در حدیث قدسی هست که دوستان خدا ناشناسند و غیر از خدا کسی نمی شناسدشون.
2.خدا حساب و کتابش خیلی دقیقه.به وقتش به بهترین نحو جواب اخلاص و مردونگی ما رو میده. اگر یک قدم به سمتش بریم،اون هزار قدم به سمت ما میاد.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
کتاب شیخ ابوسعید مفید جلد 14 صفحه 342

نظرات 8 + ارسال نظر
علیرضا هوشمند شنبه 21 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:25 http://www.bajanezamiandaryadel.blogsky.com

دعا بسیار مجرب برای شفای مریض

با سلام/ با خبر شدیم مدیر ارزشمند و گرانقدر وبلاگ سنگر حجاب و عفاف فاطمی به علت بیماری در حال مداوا می باشد.

برای سلامتی کامل ایشان لطفا تعداد صلوات خود را در قسمت نظرات اعلام کنید.

با سپاس فراوان خادم شما بزرگواران هوشمند

علیرضا هوشمند شنبه 21 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:29 http://www.bajanezamiandaryadel.blogsky.com

فرزند ایمانی و ارزشمندم سلام و عرض تسلیت ایام شهادت امام رضا (ع) و التماس دعای فرج مطالب درج شده در وبتان از اندیشه ناب و خداپسندانتان بسیار مفید و قابل بهرهمندیست و ارزشی ان شا الله پایدار و سر افراز در مسیرتان هر زمان به وبتان سر میزنم براستی قوت قلب میگیرم و خدا را شاکرم که فرزندانی با ایمان در فضای مجازی و در جنگ نرم حضور خدا پسندانه دارند درود بر شما دختر گرانقدرم پدر حقیر و جامانده از کاروان شهدا هوشمند

سلام
ممنون پدر بزرگوارم

علیرضا هوشمند شنبه 21 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 22:23 http://www.bajanezamiandaryadel.blogsky.com

ضمن عرض سلام و ادب ...
حلول ماه ربیع الاول را به تمام منتظران نور تبریک عرض میکنم ..
ان شاءالله که لحظه به لحظه ی این ماه سرشار از معنویت و شادی باشه ...
باشد که در این ماه خبر آمدن یار بیاید
این یوسف گم گشته ی ما از سفر این بار بیاید

علیرضا هوشمند دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 20:02 http://www.bajanezamiandaryadel.blogsky.com

رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس برای ملت‌های جهان یک الگو و اسوه پایداری و مقاومت است .ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و ذره‌ای از یاد و خاطر آنها غافل نشویم.
باید فرهنگ ایثار و شهادت دربین جوانان و نوجوانان و نسل‌های آینده این کشور ترویج شود تا شاهد روز افزون روحیه شهادت طلبی در بین افراد جامعه باشیم.

گله ام از خودم است..!!! از منیت خودم که هنوز در شما حل نشده است!! "حلت بفنائک..." فقط لق لقه زبانم است...
شما که آقایی و بزرگوار...من کجا و شما کجا مولا..
دلم به این خوش است که من هم جزء زائران پیاده اربعین بودم.. مانند پیرزنی که با یک کلاف نخ خود را در صف خریداران یوسف(ع) قرار داد و ماندگار شد...
پاهای تاول زده یادش بخیر... براستی هرقدمی که با سوز و آه همراه بود هم ناله میشدم با رقیه جان امام حسین(ع) آنجا بود که درد و غم و غربت اهل بیتتان را با تمام وجود حس می کردم...

سلام ونور...
دو رکعت نماز و زیارت حرم باصفای ارباب سوغات سفر عاشقی برای همسنگران...
به قرارگاهمون دعوتید..
در پناه خدا زهرایی بمانید.
التماس دعای فرج و شهادت..

سلام
خیلی متشکر

علیرضا هوشمند سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:31 http://www.bajanezamiandaryadel.blogsky.com

رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس برای ملت‌های جهان یک الگو و اسوه پایداری و مقاومت است .ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و ذره‌ای از یاد و خاطر آنها غافل نشویم.
باید فرهنگ ایثار و شهادت دربین جوانان و نوجوانان و نسل‌های آینده این کشور ترویج شود تا شاهد روز افزون روحیه شهادت طلبی در بین افراد جامعه باشیم.

صمد سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 14:12 http://www.p-samad.blogsky.com

سلام بزرگوار
وب وزین با مطلب بسیار مفیدی را رقم زده اید
خصوصن این حکایت بسیار جالب بود
لذت بردم زنده باشید

سلام
خواهش میکنم
متشکر از حضور سبزتون

علیرضا هوشمند جمعه 27 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:19 http://www.bajanezamiandaryadel.blogsky.com

با سلام و عرض ادب صبحگاه جمعه لطفا در این روز مقدس جمعه امثال حقیر جامانده از کاروان شهدا را دعا فرمایید با دل پاک و ایمانیتان فرزند ارزشمندم

باسلام
حتما
رزمنده محتاجیم به دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد